Pages

Tuesday, June 11, 2013

La cansada



I'm a little bit tired of blogging. Honestly it isn't about my blog, is more about the exceeded blogosphere of superficial  content, with lots of tags, brands, and a world full of people trying to make a business of bored and common things, 30 photos of the same look, 30 photos of purchases and 30 photos of the new store are too much (for me). Nothing personal! I do really appreciate a lots of your blogs and there are some real and beautiful girls behind the screen, but sometimes the others are just...

Anyway, also I'm in a lack of inspiration,  so we will see because I'm human and very soon I'll be updating new outfit's photos (without brands...at least) 


Estoy un poco cansada de bloggear, y aunque sigo adorando mi blog porque es muy mio, me parece algo ("demasiado") excesivo la cantidad de entradas superficiales (mías igualmente), los avisos de marcas, las etiquetas y las personas que presumen de una vida loca a costa del crédito, del consumo y donde eres más mientras más gastas y/o mientras más reciente es tu ropa de la marca española líder!
De todos modos estoy sólo en una pausa de inspiración, ya volveré a tomar muchas fotos de mis outfits y a sumergirme otra vez (soy humana)

 

9 comments:

  1. Cool look.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I love this photo! You look so gorgeous.
    And yea, I know what you mean, sometimes I feel like my blog is an explosion of brand names, but it's what I like and they make me smile so it's okay haha.
    One of the reasons I love your blog is because you don't do all of that. You keep things simple.

    ReplyDelete
  3. Totally get your point - it's hard I think, and even harder still to stay true to yourself. I go through bouts of inspiration but it always comes back!

    ReplyDelete
  4. Hello lovely!
    I know exactly what you mean... Seeing the exact same outfit in 30 different ways is exhausting for us readers as well! I share the same views with you. Blogging is about being real, and about sharing things we are truly passionate about, and not trying to make money from wearing clothes and exploiting oneself for brands! It's become a bit sick what some girls do for 'free clothes'. Blogging is about expressing, and not impressing! Hope to see some more real posts from you soon! ;)
    XOXO Kasia

    ReplyDelete
  5. Hola guapa!
    me parece que los parones son importantes... hacen que nos conozcamos y que no publiquemos por publicar sin ganas ni ilusion...yo he tenido varios de "cansada"...siempre vuelvo por que es un mundo que me fascina... y a ti te pasara lo mismo ...ademas como indicas tu blog siempre ha tenido mucha personalidad...y eso tiene que continuar... the show must go on!;D

    besote

    ReplyDelete
  6. Que preciosa foto! y a todas nos ha pasado eso de no tener inspiración. Tómate ti tiempo. Te esperamos :)
    Un beso

    ReplyDelete
  7. me encanta la foto! es preciosa!!

    ReplyDelete
  8. creo que hasta yo he caído en lo que dicees!!!! :( y la verdad es que yo tmb me estoy cansado un poco, a veces hay que parar de hacer algo cuando no lo disfrutas... a mi me pasa que me estresa pensar que no he hecho ningun post... a ti tmb??? sea como sea espero seguir viendote por aquí porque sinceramente eres una de las bloggers que más me gustan porque no eres fashion victim (otra de las cosas que me cansan de otros blogs) y eres "true to your style" :)

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...