Pages

Tuesday, December 11, 2012

Lace

 
I love this top, white, soft, fresh and also with a "lace zone". Actually I love it as much that I own another one very similar. I bought it with long sleeves, but It was in the middle of the last summer so I decided to remove them. 

Today was a nice day, but unfortunately not very "summery" to wear dresses again. Oh why weather, oh why?



 
 
Este top es uno de mis favoritos, tanto así que tengo uno idéntico ante los ojos de los demás, pero sin encaje (entonces ES MUY DISTINTO). Lo que me confunde es que lo compré con mangas largas, pero como eso fue en la mitad del verano pasado se las quité, y algunas veces las quisiera de regreso.

Hoy fue un día agradable, aunque el viento sigue aquí, y si el viento sigue aquí yo siento frío y si siento frío no uso vestidos ¿qué sucede diciembre?

14 comments:

  1. que linda!!! el mural me encanto... y no me habia fijado en el detalle como de broderie de la blusa, muy lindo!

    ReplyDelete
  2. Me encanta ese tipo de blusas, se ven tan livianitas y veraniegas.

    Yo uso vestido con chalequito delgado (aunque ya está haciendo haaarto calor aquí).

    Saludos!

    ReplyDelete
  3. Ooh what a lovely top!! I love this look, nice for those cool-er summer days :)
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  4. Me gusta tooodo de esta foto. la luz, el fondo, el look, los pendientes...Un besazo!

    ReplyDelete
  5. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    ReplyDelete
  6. Deppa, me encantaron estas photos. el outfit esta lindo, casualy chic!!!

    ReplyDelete
  7. Me acabo de enamorar de la camisa! Genial!
    Un besitoo

    ReplyDelete
  8. Me mata de envidia verte tan fresquita!!!estás tan angelical...

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  9. Que guapa!!! la camisa es muy bonita.
    Besos

    ReplyDelete
  10. Very cool look !
    Lovely shirt !

    http://www.olastory.com/

    ReplyDelete
  11. me encantan los complementos!muy guapa!

    http://www.tomelessismore.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. Ooooh la la la!!! Love how you toook off the sleeves! And that is the perfect blog wall!
    You loook fantastic!!

    Big kiss
    xox Beckerman sistas

    www.BeckermanBitePlate.com

    ReplyDelete
  13. great blog hun! i love ur style! now following u on gfc and bloglovin! hope u will follow back :)

    XO Meghan
    citrusrefreshingfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...