Pages

Wednesday, December 5, 2012

Joya

 
Last week I talked about my deep love for special clothes, so here are some of my most valued joys. Unfortunately the pink one is a fabulous jacket wich NEVER looks "good enough" in pictures. I will try to catch some betters, but at least these photos are focused on its details: pearls, Aren't they lovely?
 
Tal como escribí hace un par de días, estoy convencida de que mi armario se parece mucho a un joyero y acá aprovecho de mostrar una chaqueta que amo con todo mi corazón (y a la cual las fotos no le hacen justicia) y una blusa llena de perlas. ¿Quién más ama las perlas? A mi me encantan, iluminan muchísimo y me hacen brillar :)

7 comments:

  1. amo amo demasiado esos mini detalles que llenan de sabrosura una prenda! perlas, brillos, gemas y demases son amados por mi <3 cariños deppa!

    amoriosdelamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. love the detail and beading on this!

    ReplyDelete
  3. love the outfit!
    PS. I am hosting 4 international giveaways with 0ver $600 worth prizes... so enter!
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 

    ReplyDelete
  4. Qué preciosa la blusa con perlas! Demasiado femenina, me encantó! La hiciste tú? :O

    ReplyDelete
  5. Aww..pearls make such lovely details on a shirt! I love it Deppa!

    ReplyDelete
  6. Love both of these tops! I might have to buy some pearl beads myself! Very inspiring :)

    http://polkadotspincushionsblog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...