Pages

Sunday, November 4, 2012

Summer breeze



Summer breeze is already here, I can feel it, I can breath it and it feels good. I'm really enjoying this. 
Today I wanted to have a comfortable day and I'm glad that I had it, something very typical and tropical like my shirt, and the sweet vintage vibe that I love.
 
Ya se siente la brisa veraniega, la puedo respirar y me gusta.
Si bien ultimamente estoy media atrapada con estos jeans que son los más versátiles del mundo, creo que el día ameritaba comodidad y sólo un dejo típico de playa (como mi blusa con estampado tropical y el pañuelo que adoro <3)

15 comments:

  1. que bonita te ves y que linda la foto de la palmera adhoc a tu camisa, linda linda composición!

    ReplyDelete
  2. Oh I miss summer already. Belgium is very cold at the moment but I love fall layering as well....

    ReplyDelete
  3. Liked your style! Follow each other on GFC?

    http://www.lookbookunlimited.com/

    ReplyDelete
  4. Thank you so much for your comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with Instagram @zagufashion, bloglovin, google+, twitter and facebook?
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    ReplyDelete
  5. Oh, beautiful pictures! *.*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. me encantaa la blusa, maravillosa! aprovecha del tiempo, que envidia sana :D xx

    ReplyDelete
  7. Great photos! Very serene :-).

    Mycrushcouture.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beautiful pics, so romantic!
    xxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    ReplyDelete
  9. aww i loveeee these photos!!!! you look so perfect :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. nose en que momento me perdi tntos post! debo decir que me encanta este y el anterior! y ese pañuelo en la cabeza se te ve muy bien! a mi em cuesta acostumbrarme a usarlos. Sin embargo aveces lo hago.
    saludos.

    amoriosdelamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Me encanta este look... no hay nada mejor que unos jean que te caben bien, y me gusta mucho tu blusa y pañuelo también.

    Además, que envidio que es verano dónde vives...

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...