Pages

Wednesday, November 14, 2012

Détails

 
For more than a month I stoped my seams because I wanted to take a breath, and "at least", to try to keep my bedroom neat and clean (very complicated when I'm in a middle of a creative process full of fabrics, odds and ends). Last weekend I started again and I'm full of new designs and proyects, this time I´m focusing on the details, and that really takes a long time, but this "easy" dress will be ready very soon :)
 
Y Por más de un mes tuve que dejar mis costuras porque realmente necesitaba descansar y porque quería (por fin) ver mi cuarto limpio y ordenado (sin los retazos y telas que me inundan siempre). El tema es que ahora que lo retomé estoy llena de entusiasmo y esta vez busco afanosamente concentrarme en los detalles, lástima que eso me roba mucho más tiempo, pero al menos este vestidito simplón ya va a estar listo estos dias :)

5 comments:

  1. Deppa se ve hermoso! ya quiero verlo como queda puesto.
    tengo un vestido a medias también. Espero poder terminarlo cuanto antes!
    cariños linda!

    amoriosdelamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Se ve lindo!! publicalo cuando esté listo!
    cariños

    ReplyDelete
  3. So beautiful! I love the delicate fabric and amazing beads. I'd like to see the dress in whole

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. beautiful pictures! Btw, great blog! I liked it so much, so I'll be back soon looking for new posts! xoxo

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...