Pages

Saturday, November 24, 2012

Cielo



I LOVE the sky, probably is one of the most beautiful things in life and I have the joy of staring at it every day, it inspires me and makes me feel very good (at this moment I wish it could have healing properties too, so it could make me feel better RIGHT NOW because I'm really sick)
Do you like the sky? What do inspires you?
 
Ay me encanta el cielo! cada vez que tengo una experiencia como la de la foto me siento muy inspirada y feliz. Aunque es una lástima que mirar el cielo no me pueda curar ahora que me siento muy enferma :(
¿Los inspira el cielo? a mi sí, y muchísimo.

6 comments:

  1. the photos looks so peaceful and nice =)

    Also you look amazing!
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 
    Chictopia


    ReplyDelete
  2. Beautiful photos! I love sky. I feel so relax when staring at the sky. :)

    ReplyDelete
  3. el cielo, la naturaleza, el mar... todos estos elementos deberían de tener propiedades curativas, supongo que las tendrá para nuestra alma, nuestro ser más profundo... pero para curar enfermedades... Bueno, espero que no sea nada grave verdad??

    Las fotos son preciosas!!! me encanta!! en ellas se puede apreciar la grandeza de nuestro cielo.

    ;-)

    ReplyDelete
  4. These photos are beautiful xx

    Oh and don't forget to enter my 400 followers giveaway if you haven't already :)

    ReplyDelete
  5. oooh i love the sky as well! it's so beautiful, and seems infinite! i agree, it is definitely inspiring! hope you feel better D! :))) Have a cute day! See you! XOXO K.

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...