Pages

Sunday, June 17, 2012

Heart attack


I’m not sure how easy is going to be to get used to those pants, but my dear Karmen is doing a great job to convince me. Also, a monochromatic look is delicious and I think that I could be ready to try <3

No se qué tanto me voy a demorar en aceptar el uso de “ese” tipo de pantalones, pero así como van las cosas no creo que demore tanto. Karmen realmente está haciendo bien su trabajo y creo que me está convenciendo, además ¿cómo resistir a ese outfit monocromático?

(http://www.vogue.com/collections/resort-2013/gucci/review/)

5 comments:

  1. Hola! Me encanta tu blog. Espero que te guste mi espacio de Moda: mamaartista
    Te sigo desde hoy, me sigues?? Tengo página en Facebook: Sígueme en Facebook Gracias y Un saludo
    L+

    ReplyDelete
  2. Este look es perfección... Wow

    http://www.ladyonaroof.com/

    ReplyDelete
  3. her legs O_O sooo long! :P

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wow, her legs seems endlessly long!!! i will definitely wear this whole thing, amazing color!!!

    ReplyDelete
  5. I'd love to wear a monochromatic look like this (that isn't white or black) - it's so fresh!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...