Pages

Saturday, May 26, 2012

Planos


After years and years, my deep love for flat shoes is even stronger than ever. Not even a pair of pumps has been added to my favourites, so I guess that the real world is ready to accept to girls who can live without heels.
I’m not saying that I don’t love heels, but in my case they are not very suitable for my daily life.
Después de varias temporadas debo confesar que mi profundo amor por los zapatos planos no tiene límites. Además debo destacar que ni un sólo par de tacones ha sido añadido a mis favoritos, por lo tanto es tiempo de reconocer que sí se puede vivir sin taco alto.
No digo que no me gusten las alturas, pero definitivamente no siempre van con la rutina diaria de todas las personas.

13 comments:

  1. Wow, you have so many great flats!! I really love the styles that are perforated!
    I would love for you to visit my blog sometime!

    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ooh I am loving all those! :D
    And no, he is definitely not my type, I can tell. I am VERY picky when it comes to personality and I can tell within seconds if I like someone...haha.
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  3. Yo a medida que pasa el tiempo cada vez me enamoro más y más de los zapatos planos!! jajaja!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  4. Una buena selección. La verdad que depende de la ocasión llevo los planos o no, aunque hay que reconocer que son muchísimo más cómodos que unos tacones de vértigo! :)
    xoxo

    BlueDressedDoll

    ReplyDelete
  5. Love flats too ! Great for casual outfit and daily life !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hola preciosa acabo de conocer tu blog y me ha encantado asi que cuentas con nueva seguidora!.
    Bonita seleccion yo suelo utilizar calzado comodo aunque depende de la ocasión,besos y feliz semana.

    ReplyDelete
  7. Amazing post!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  8. They are all gorgeous! I really need to buy more flat shoes!! xx

    ReplyDelete
  9. Looks like you have such a nice collection of shoes! and i think all shoe are fabulous, as long as they`re cute)

    >'.'<

    ReplyDelete
  10. Deppa! You know what? I love flat shoes too! Since I live in Hawaii and don't have a car, I need to wear sandals or flip flops..otherwise, my feet will be full of blisters! I'm so jealous that you have a puppy because I want one so badly..well, I want a cat actually. Animals can add so much quality to life! :-) xoxoxoo

    ReplyDelete
  11. Love this post!
    Great inspiration.
    x

    ReplyDelete
  12. totalmente de acuerdo! el lugar donde yo vivo tiene calles empedradas así que ya te imaginaras, los tacones son enemigos no. 1!! yo ultimamente me he comprado zapatos altos aunque se que no son nada practicos :(
    me encantaron los zapatos de la esquina inferior izq!

    ReplyDelete
  13. Yo ahora estoy en busca de planos a tope!! aunque se me van los ojos detrás de las plataformas y taconazos, pero la verdad no hay quien ande más de tres calles jejeje...

    Un besito

    amintasfashion

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...