Pages

Tuesday, May 29, 2012

Lluvia

 
The hours after the rain are perfect to walk trough the city and enjoy the fallen leafs. So as I didn’t wanted to look completely grey or black, I decided to wear my printed jeans, perfect to bring some soft color to the autumn.


Después de la lluvia ¿qué mejor que ir a pasear sobre las hojas caídas y disfrutar de la frescura del otoño?  Mis jeans floreados fueron los compañeros perfectos en la travesía y por supuesto me brindaron toda la suavidad que un día gris necesitaba :)

7 comments:

  1. your printed jeans is wonderful !

    ReplyDelete
  2. Love your jeans!
    Amazing blog:-) Check mine and let me know if you would like to follow each other:-)
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  3. mE GUSTAN LOS PANTALONES CON ESTAMPADOS YA SEAN FLORES O MOTIVOS ETNICOS, por cierto la timidez a un lado, si, pero cuando te estan gritando el fiu fiuu o eeeeh a distancia maginate jaja, yo em meaba!
    Un besote.

    ReplyDelete
  4. beautiful pants! love it after it rains too! it always feels so clean and crisp outside :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. No los veo bien...pero intuyo que me encantan tus pantalones! El print se ve chulisimo!! Un besazo guapa!

    ReplyDelete
  6. quiero unos pantalones así!!!!!!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...