Pages

Tuesday, May 1, 2012

Fools

  
Lately I been very interested in blouses, they are confortable for autumn and their simply designs are better than anything.  I was trying to take pictures of me wearing my vintage and yellow blouse until the puppy wanted to go to the scene too. My dogs were born to be rockstars :)

Últimamente las blusas se asoman cada vez más en mis outfits diarios. Sus colores, diseños y comodidad las transforman en la prenda estrella del otoño.
Justo estaba intentando tomas unas fotos de mi blusa amarilla hasta que mi cachorrito apareció en escena e hizo de todo hasta que lo consiguió. Al parecer mis perros nacieron para ser estrellas :)

12 comments:

  1. yo tb ultimamente solo me pongo blusas .
    Un Besazo .
    www.escuestiondestilo.com

    ReplyDelete
  2. Aww that first picture is so cute! :D I'm loving your outfit :)
    I like blouses but I've yet to find good ones for me....poo poooo XD
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  3. Your puppy is adorable. I too have a thing for blouses, they always look so chic!

    ReplyDelete
  4. Me encanta como te queda!!

    besos grandes

    ReplyDelete
  5. Thanks! :) I was wondering if you would like to follow each other's blogs?
    I just thought it would be really great to have a new blogger friend like you.
    You can follow me by clicking this link. I'll follow back. :)

    ReplyDelete
  6. Durante años han estado "castigadas" pero es verdad que cada vez vienen con más fuerza...a mi siempre me han gustado y me las uso mucho sobre todo en invierno. El verano es más de camisetas...

    ReplyDelete
  7. Hola cielo¡¡ Mil gracias por tu visita ¡¡ yo también te sigo cielo¡¡ me encanta tu blusa¡¡ y bueno, el perrito es que es para comerselo¡¡ yo también tengo uno y son los reyes de la casa verdad?? jejej mil besotess

    ReplyDelete
  8. That dog is SO cute! And I love your nail colour!

    Joelyne

    The Sydney Girl

    x

    ReplyDelete
  9. lo lamento pero se está convirtiendo en la estrella del blog! :P
    me encantó la blusa!

    ReplyDelete
  10. The first pic came out really cool...the pup is so cute!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...