Pages

Friday, March 2, 2012

It comes with a price



March means lots of things for me, but unfortunately one of the saddest is the end of the summer.

It doesn’t matter if you live in the north or the south of the world,  the fact is the same: you are already feeling the changing season.

Jeans are coming and also some boots!! Honestly is hard to know that days are getting colder and colder :(

People from the north hemisphere: Congrats!! spring is comming!

La llegada de marzo arrastra un montón de cambios, y lamentablemente uno de los peores para mi es el fin del verano.

No importa donde vivas (excepto los trópicos  y cercanos línea del Ecuador obviamente!), el cambio ya está acá. Mis jeans se asoman y hoy ante la lluvia matutina también lo hicieron mis botines.

Sólo me queda disfrutar y enviar toda mi energía y aire primaveral a aquellos del hemisferio norte ¡felicidades!!

19 comments:

  1. acá en México ya está muuuuy agusto el clima, calientito pero sin hacer calor insportable, me encantó tu oversized shirt!

    ReplyDelete
  2. me encanto tu outfit!!


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  3. me encanta la camiisaaa

    Sisisiii primavera ya esta aqui!
    XD

    Orchid style :)

    ReplyDelete
  4. pretty outfit perfect for a casual day!

    ReplyDelete
  5. Recibimos tus energías encantados!!!!Yo te envío mis energías positivas para que afrontes bien el otoño!!!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  6. Oh you look so lovely! And I love the location where you took the photos - sets the scene of the outfit.

    >'.'<

    ReplyDelete
  7. I love this shirt on you! such a great color! xxx

    ReplyDelete
  8. gorgeous outfit and photos!
    now following your lovely blog :)
    xx

    follow back? eyespyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ¡Muy guapa!Creo que ese tipo de camisas son un gran imprescindible en el armario. Mucho ánimo y a disfrutar ese buen tiempo que os queda, por aquí el buen tiempo empieza ahora, después de esos días terribles de frío que hemos tenido :-D
    xoxo

    BlueDressedDoll

    ReplyDelete
  10. Acabo de descubrir tú blog! & no inventes me eh enamorado de el & del estilo que tienes muy autentico & original! :D Yo ya te sigo :)

    ReplyDelete
  11. Hi my dear!!
    Thank you so much for the sweet comment and for following me!!!

    BAUTIFUL POST!!

    NOW I'M YOUR NEW FOLLOWER...!!!!! :) HOPE YOU CONTINUE VISITING MY BLOG...THERE IS A NEW NICE POST <3 <3

    http://www.thechicetoile.com/

    KISSES FROM ITALY, Francesca!!!

    ReplyDelete
  12. ¡Qué lindo outfit! el bolso es todo un encanto :).

    Saludos desde:
    www.fashionsaveur.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Me encanta la camisa!
    Feliz lunes! <3

    ReplyDelete
  14. These photos are great. I love your boots:)
    I'm following you :)
    xoxo Vegaa

    ReplyDelete
  15. Ahahaha! Yes here spring is comin!^^
    very nice pics, you look so pretty and that location so colorful is just perfect!
    Love your white jeans!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. cute look and awesome pictures ...

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Me encanta el color de esos pantalones!! Un 10 al look ;)!!
    saludos y besos. muakkkks!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...