Pages

Saturday, February 11, 2012

So I learnt from you



You know that feeling! “You are having a wonderfull day and you only  want to stop the time and stay there for ever”

Some days ago I went to the beach with my lovely dog, and oh yes! this dog was born to make me smile :) He was very shy in front of the camera,  and finally he  did  just what he loves to do: play and make me happy.

The best advice? fill my heart with joy and leave sufficient reserves for a gray days.

Do you like dogs? do you have one? Let me know! I looove dogs :)
¡See you!


Todos pasamos por lo mismo. Estamos teniendo un momento maravilloso y lo único que deseamos es congelar el tiempo y permanecer allí por siempre.

Hace unos días me sucedió aquello,  y estoy segura de que mi amado perro también sintió lo mismo, a pesar de su timidez en frente de la cámara se comportó como en las películas, él nació para jugar y hacerme feliz :)

Así que me olvidé por completo de la ropa y el cabello y llené mi corazón a full de alegría (para tenerla de reserva cuando lleguen los días de color gris)

¿Tienen perros? ¿Los hacen felices? Cuéntame!! me encantaría saber sus historias!

¡Nos vemos!

31 comments:

  1. Que lindas fotos! A mi me encanta pasear por la playa con mi perro! Lástima que ya quedan pocos días de verano!
    Besitos

    ReplyDelete
  2. haha Deppa eres tan chistosa lo amo!! Grazias por tu commentario :) Los zapatos estan bien para algunos horas y es que no pagaba nada por ellos y entonces esta bien ;)

    Lindas fotos de ti!!

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  3. I want to go to the beach so badly... and I was just there on Monday!

    ReplyDelete
  4. Awww such a cute doggy!!! I like dogs but I'm afraid of them, ha ha...
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  5. You look so great! I love dogs too! Like the advice you given. Great! :)
    It's about half year that I haven't been beach! I want to go to beach now!

    ReplyDelete
  6. hI!! Nice photos! :)
    Light Blue was also my favorite perfume, but my mother couldn't found it and she bought me "I love love" because they are, like you said very similar. The only thing I can tell you is that Blue light has maybe a stronger smell, but just I little. And I like more Light Blue because of box. xDDDD

    ReplyDelete
  7. is that your dogs! it's cute! i have 2 dogs at home and they're so adorable :)

    ReplyDelete
  8. que bonita las fotos!!yo tengo uno y son super divertidos y juguetones, aveces hasta te sorprenden las fotos muy bonitas!!;) besos

    ReplyDelete
  9. I loove dogs! And this one is so cute! Love your pictures and great top!

    ReplyDelete
  10. Qué buen plan, de paseo a la playa :) Qué g anas de poder ir a tomar el sol :D

    Besos desde
    http://www.yoavogueytuacalifornia.com/

    ReplyDelete
  11. amazing pics, you look gorgeous! ♥

    ReplyDelete
  12. wow amazing phots :-) I especially adore the third one

    ReplyDelete
  13. Adorable pictures :) I love dogs too, I wish I had time for one!

    ReplyDelete
  14. Your dog is so cute! My family has a dog who's more like our Littlebrother.. Sadly we don't live in the same country anymore and I miss him every day. Dog's are a persons best friend! The pictures are beautiful :)

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. beautiful blog and beautiful pictures!
    these are so cute!
    xx

    http://www.citylaundry.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. You look beautiful and your dog is amazing, I want a dog too!

    ReplyDelete
  17. Qué bonitas fotos! Me encanta tu camisa!
    Me gustan los perros si no fuera por la tremenda fobia que les tengo! jaja.
    Y en las fotos no me congelo, solo que en Madrid el tiempo ha estado loco y ha hecho mucho sol, jajaja!
    Besos <3

    ReplyDelete
  18. you look amazing ,so nice blog

    maybe we can follow each other ,if you like my blog of course
    kiss

    ReplyDelete
  19. Awww I'm so jealous! I wish I lived near the beach.. and had a dog hehe xx

    ReplyDelete
  20. Increíble fotos e increíble perro! :)

    ReplyDelete
  21. Awww, this is so sweet. I also love days like this... that you wish would just last forever! I have a dog and I love him!

    Lovely photos. How is everything going with you, dear?

    Love & Cake,
    Amber

    ReplyDelete
  22. Pero que perro mas precioso =)

    Kate

    ReplyDelete
  23. Your dog is so beautiful!!!!!!!
    Love him! You are so lucky!
    I loooooove dogs (well, almost all animals)but unlucky i don't have one... U_U
    Beautiful pics!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Que bonito tu perro y que fotos mas bonitas!

    ReplyDelete
  25. Great photos! Love your shots of the beach and ocean :)

    katiesbliss.com

    ReplyDelete
  26. sii!! yo tengo una perrita y entiendo lo que dices, el otro día la llevamos a acampar a la montaña con nosotros y se divierto muchisisimo!! y yo aprendí muchas cosas de ella, besos!!

    :)

    ReplyDelete
  27. Tengo una afección muy especial con los perros. Desde pequeña he tenido amigos perrunos y definitivamente me hacen muy muy feliz. Ahora extraño ene a mi hijo Timmy que dejé en Chile :( pero que mis papás cuidan con todo el amor (ellos se auto-llaman los abuelos de mi perrín ajaj). Tu perrito es muy lindo y qué bueno que lo adoptaron como leí en otro post! <3 me encanta leer historias así de perritos, me ayuda a creer que no todos son unos sin corazón con los animales pues hay tanto perrito y gatito botado en Chile que me parte el alma...
    Saludos!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...