Pages

Wednesday, January 4, 2012

You can choose what stays



My finger tips still hurts after do this DIY with my “bored and black” coin purse and some sequins.

It really took more than 5 hours of hard job, but it was a great way to start the year  patiently and optimism. Also it was almost ceremonial because now I think that this year I’ll have lots of money :)


See you.


Debo admitir que las puntas de mis dedos aún duelen luego de este proyecto que me tomó muchas horas,  y donde  cosí  una a una cada lentejuela en mi monedero negro  (demasiado simple para mi)

Si bien en el mercado hay muchísimos de su tipo, este tiene un valor especial porque nunca olvidaré cuánto me costó dejarlo así de brillante :) Y ¿quién sabe? Tal vez pasará todo el año lleno de dinero luego de tanto esfuerzo.

Nos vemos!

10 comments:

  1. Espero que hayas empezado en el 2012 maravillosamente bien!!!

    Bonito DIY!

    besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  2. Guau! Me encanta pero sí me imagino que te costaría lo tuyo.. Besos y Feliz Año! <3<3

    ReplyDelete
  3. Awesome DIY! I need to actually fix the sequins on my Zara clutch, because a patch is missing and the sequins are now falling off :( Any tips?

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Thanks for your tip! I'm afraid that I'll have to sew new sequins on my bag because they're dropping off :( My thumbs are warned!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wooow mis respectos para ti!!! yo tenía una parecido (que compre por supuesto, eso de las manualidades no se me da mucho) y acaba de morir después de bastante uso, el tuyo quedó precioso,un beso!

    ReplyDelete
  6. I think I would know exactly how your fingertips hurt. But it looks great.

    ReplyDelete
  7. Siempre es más especial tener algo que nadie puede tener igual :) xx

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...