Pages

Friday, January 13, 2012

Show me how you'll do



This belt has been my favourite for my every day over and over again. I think that it goes perfect with everything (I also tried to use  it as a headband). Also it was very cheap, so that makes me feel even better.

See you!


Este adorable cinturón se ha convertido en “mi favorito”, día tras día me acompaña a todas partes y estoy segura que me han faltado fotos para reflejar cuánto me gusta y de lo bien que se ve cuando lo pruebo como headband :)

Es simplemente una de esas cosas que me pone feliz sobre todo cuando ha costado una ganga!

Nos vemos!

11 comments:

  1. Ohhhh , disfrutalo Preciosa y disfruta de tu felicidad .
    Un Besazo .
    www.escuestiondestilo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Very cute, I love the colour of the pink dress <3

    ReplyDelete
  3. Wow, I love that belt!! And your pictures are again great :). Your outfits look very fabulous!

    ReplyDelete
  4. Pues que siga siendo tu preferido porque es precioso :

    Un besiito desde amayaT.!
    http://amaya-t.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. beautiful belt! cool photos honey

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  6. I agree that belt is really pretty and easy to combine!
    I have the same polka dotted skirt you have i the 2nd pic!^^
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Such super sweet photos! I love the polka dot piece :)

    Hope you've been well lady x

    ReplyDelete
  8. como headband?? wooow! espero que la próxima vez te tomes fotos para verlo :) un beso!

    ReplyDelete
  9. YO TAMBIÉN TENGO UN CINTURÓN FAVORITO!! UNO TRENZADO QUE SE ADAPTA A CUALQUIER MEDIDA, SOBRE TODO ME GUSTA CON LA FALDA NEGRA DE LUNARES, EL CONTRASTE QUEDA PRECIOSO!
    BESITOS

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...