Pages

Wednesday, December 28, 2011

So little time



Now that this 2011 (in the cultural and western way) is finally over, and I must confess that my heart is full of mixed feelings.

As always I just want to end this year  and start the next  full of energy.  Now is time to find a job and to end the college. Adulthood is screaming my name! oh no!

Sweet  sweet 2012, I just want to be happy and kept the love :)

Wich are your goals for next year?


Ahora que este año cultural occidental se está terminando, debo confesar que mi corazón es una mezcla de sensaciones, un poco de miedo por lo que viene y unas ansias locas de comenzar desde ya!! Por estos días estoy concentrada en terminar la universidad y conseguir un trabajo.  Ya puedo oírlo… la adultez me llama a gritos :(

Dulce dulce 2012, sólo quiero ser feliz :)

¿Tienes metas 2012?

30 comments:

  1. Happy New Year.Wish you have good new year! I hope I can get a better life on the new year. :)

    ReplyDelete
  2. Mhmmm here's hoping that 2012 is even more amazing than 2011 =)
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  3. i love that photo! you're beautiful.
    i hope 2012 will be great for you (:

    ReplyDelete
  4. Feliz Año 2012 !!!
    Un besazo .
    www.escuestiondestilo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Qué foto más bonita!
    Yo también tengo ganas de dejar el 2011 atrás y comenzar ya el nuevo año!!

    Besos <3

    ReplyDelete
  6. Qué bonitas palabras...
    Feliz año nuevo y a afrontar nuevos retos!!!

    Me han encantado las fotos de tu blog!

    Besotes

    ReplyDelete
  7. Un blog muy bonito.He estado viendo las últimas entradas y aunque yo empiece ahora a usar guantes me quedo por aquí :D

    Saludos, Mayte S.

    ReplyDelete
  8. Thanks you for your comment! :)
    yOUR BLOG IS SO NICE! :)

    http://stylestarmjonas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. i love that photo! And I love your blog!! x

    ReplyDelete
  10. Good luck for finding a job! Don't worry it will all be worth it in the end :)
    Teenage Daydreams X

    ReplyDelete
  11. I graduate this year as well... However, I hope to do one more year of school!

    ReplyDelete
  12. My goals for next year is saving money.. I'm such a big spender.. x

    ReplyDelete
  13. happy new year excellent blog keep walking!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Que foto mas bonita!!!!! :D
    espero tu visita♥

    feliz 2012!

    ReplyDelete
  15. Guapa! Mi pelo brilla asi de forma natural, lo unico que necesito es cortarlo cada dos meses y un poco de acondicionador para que este sano y se quede asi de brillante.

    Feliz 2012!
    Besos

    ReplyDelete
  16. Preciosa la foto!
    Feliz año, seguro que te traerá mil cosas buenas!
    Un besito!!


    makingfashionnotwar.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wish you a wonderful new year, sweety!
    Beautiful photo!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Finishing college omg! Good luck with the job hunting! I'm sure you'll do wonderfully. Keep us updated! Hope you had an amazing start to 2012. My goal: get through university! Haha!

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. great picture! happy new year <33
    xxoox

    ReplyDelete
  20. Mis metas también están relacionadas con los estudios y el curro...
    A ver si nos va bien a todos en ese aspecto!

    Acabo de descubrir tu blog y me gusta :)

    Me pasaré más por aquí!

    m u a a a k

    ReplyDelete
  21. Que hermosa foto! Muy bonita ... deseo que el 2012 sea un año maravilloso para tí! un gran abrazo!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  22. tengo demasiadas metas para este año, a ver si se cumplen todas, (o casi todas)
    bs y feliz año

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...