Pages

Saturday, November 12, 2011

She's just like the weather



Finally I decided to wear a blue dress in my first day as a 23 years old girl. It was the best choice and perfect to feel  the very bubbly vibe. A plus, is the fact that it was made by me because I bought it as a ugly and old, and it ended as this marvelous dress.

Honestly it wasn’t the perfect day, but who needs one day to be happy if we have the entire life to enjoy it?

I can have gifts and happyness whenever and wherever I want, so no more excuses to wait until the birthday. I’m one of those girls who believes that we can be happy today and every day ;)

See you all and thank you for everything!



Finalmente me decidí por un vestido azul en mi primer día con los 23 años de mi vida. Definitivamente fue la mejor decisión y además como fue totalmente remodelado por mi cuenta (era un horroroso vestido viejo que compré por una ganga) el resultado me hizo sentir aún más contenta.

Honestamente no fue el mejor día de mi vida, pero no necesito sólo un día para ser feliz si vivo los 365 días del año con un espíritu alegre y optimista. Puedo tener regalos cuando quiera y todos los abrazos del mundo cuando lo desee. Soy de las que cree que no existe sólo un día para ser feliz. Sino que la felicidad y está  hoy todos los días ;)

Nos vemos y muchísimas gracias a todos por sus saludos :)

34 comments:

  1. Gorgeous dress. Happy Birthday! :)
    I love your last paragraph words. Great!

    ReplyDelete
  2. This is such a fantastic backdrop!
    Happy birthday !!

    xx Grace
    Dream-Boating

    ReplyDelete
  3. lovely post. your dress is so cute, you look amazing!! ♥

    ReplyDelete
  4. This is a beautiful dress! Nice that you pimped it yourself! Blue fits so perfect!

    ReplyDelete
  5. ¡¡Muchas felicidades!! muy buena elección, el vestido es muy bonito y su color más :D

    Un besoteeeee

    ReplyDelete
  6. Que chulas las fotos!!!

    BSS

    -Isabel-

    http://ellassoloquierendivertirse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Yayy!! Happy Birthday!!
    [for the outnet's birthday 2000 people got "tickets" to their sale where you could buy 1 thing for $2 :)]
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  8. great dress!!!!
    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Me encantan las fotos el grafitti hace que resalte mucho el vestido y todo se ve mur colorido! Me encanta. x

    ReplyDelete
  10. Love the dress, you look so beautiful. You have such a great outlook on life. <3

    xoxo
    http://thesexylittleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. hola deppa!!! gracias por tu comentario! me gusta el look :)

    un besito!!

    ReplyDelete
  12. Qué chulo este vestido, buena elección! acabo de descubrir tu blog, te sigo y estamos en contacto! :)
    xoxo
    Mónica

    ReplyDelete
  13. Tiene un color estupendo y te favorece muchisimo!

    Kate

    ReplyDelete
  14. Awww you look so gorgeous!!! i adore your beautiful dress, and i love the background!! hope you have an amazing birthday!!!!!
    happy birthday!!!!!!


    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I love the way you think, and the way you look. :)

    You have a beautiful life sweetie, and I hope your 23rd year of it would be as awesome as the last 22 years must have been for you. <3


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  16. Muchas felicidadesss!!! El vestido es precioso y además el color te sienta fenomenal <3
    Pásate por mi blog:

    http://bimbaymery.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. You look so pretty and happy in that dress Deppa! Hope you're having a wonderful day! xoxoxoo

    ReplyDelete
  18. El vestido está lindo y el color azul te sienta genial. Asimismo, me encanta el pequeño bolso. Feliz cumpleaños atrasado! muchos besos y bendiciones.

    www.fashionsaveur.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Happy Birthday and cute dress =) Plus blue looks good on you!!

    ReplyDelete
  20. oh that blue dress is stunning! and the colour is so amazing and Happy Birthday :)

    x

    nrahrahrah.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. happy birthday to you!!! you look great - such a wunderful color!

    ReplyDelete
  22. Felicidades! Me gusta el vestido y los complementos.
    Bss

    ReplyDelete
  23. beautiful outfit! I love it!! ♡
    I follow u, follow me please :)


    kiss
    Erika
    My Free Choice


    There is Fornarina fabolous leg jeans Giveaway on my blog I wait u!

    ReplyDelete
  24. el fondo de grafiti le queda genial al intenso azul de tu vestido. unas fotos chulísimas!

    http://cashmereflowers.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. LOVE the blue dress and love the wall!! Awesome colors in this post!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  26. Que buenas fotos, me encantó el vestido.Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. happy birthday!!! sending happiness and positivity your way :)

    xx
    heyrocketgirl

    ReplyDelete
  28. me encanta el color del vestido!!!! es super animado y te sienta genial!!!!
    muaks

    ReplyDelete
  29. I love the colors in your photos and your outfit :) great blog!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...