Pages

Tuesday, November 1, 2011

I can see no way








Next week will be my birthday, so these days between all my obligations and things to do I’ve been thinking also in the “outfit” for that day. 
 
My first rule is wearing always a dress, and my second rule (at least this year) is decide between a nude and romantic dress, or a bright  colored one. 
 
Unfortunately that day I’ll spend all the morning at my internship, so one important thing is not to wear something to short or everyone is going to look at me with scared eyes. 
 
Inspiration, here I am, come to me please!!
See you.


La semana siguiente estaré de cumpleaños, así que entre las obligaciones diarias y lo ocupada que he estado, también me preocupa qué usaré tal día.

Regla número 1: Un vestido; y Regla número 2: decidir entre algo romántico/nude, o un vestido súper colorido.

Además, como si todo lo malo fuera poco, ese día tendré que pasar toda la mañana en mi pasantía, por lo tanto debo ser prudente con el largo del vestido o todos me mirarán con malos ojos :(

Inspiración!! te estoy esperando!!!!
Nos vemos.

  (altamiranyc.blogspot.com - hanneli.com - vogue.es)

25 comments:

  1. La inspiracion ira a ti! El ultimo look con encajes me encanta.

    Zepequeña.

    ReplyDelete
  2. Me gusta lo romántico!!!!!!!sí, apuesta por ello!


    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  3. Que buenas fotos y que lindo tu blog.Felicidades por tu próximo cumpleaños,te deseo lo mejor.Te invito a conocer el mío también. Si te gusta podemos seguirnos.Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Me encantan estas fotos! están llenas de inspiración! <3<3

    ReplyDelete
  5. these are very inspirational pictures, i love that last lace dress, it looks like vintage!! Happy birthday even thou it's next week:)) hope you'll find you perfect dress!!

    ReplyDelete
  6. I love these pictures. The dresses are lovely!

    http://heydahye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. exito en la pasantia!!! estas fotos me encantaron, llenas de mucha inspiracion!

    ReplyDelete
  8. These are a great selection of photo's, i love all of the outfits, especially the first one!

    ReplyDelete
  9. advance happy birthday to you! i'm also gunne have my birthday soon!

    thank you for the lovely comment on my blog darling!!

    carla

    ReplyDelete
  10. great outfits!!
    thank you so much for following my blog!!
    follow you back!

    ReplyDelete
  11. there is good dress inspiration in those pics

    ReplyDelete
  12. que envidia que te llegue el buen tiempo ahora!!
    aunque aqui sigue haciendo calor!! jaja
    besitos

    ReplyDelete
  13. Mil gracias por tu comentario cariño! y perdona la tardanza a la hora de contestar!!!
    me ha encantado el post inspiracional!!! :)
    un besito;Claire.

    c.o.c.o.
    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Gorgeous looks! the one at the airport is my fave xx

    ReplyDelete
  15. amazing pictures!!!
    and dont worry hun, inspiration for the perfect dress will come to you before the big day! :D <3
    have a great day!
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. i loooooove these looks!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    ReplyDelete
  17. Gracias por seguir mi blog, también te sigo en GFC. Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wow, your blog is so nice.
    I found it today and I have to say it is soo cute!

    Check out mine if u like :)

    ReplyDelete
  19. AAh those pictures make me long for spring, then again, winter is a wonderful time too... All of the scintillating mittens & etc.

    And happy early bday ^^
    xo Laura
    http://cookiesandpoison.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Que coincidencia, yo siempre uso vestido para mi cumpleaños también, ya quiero ver lo que elegiras!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  21. Qué fotos más lindas, me encanta la segunda, sobre todo por el fondo!

    Feliz finde <3

    ReplyDelete
  22. very nice and inspirational street style !

    ReplyDelete
  23. ayy a poco ya fué tu cumpleaños?? felicidades!! y las fotos???

    Muy lindas fotos las que nos muestras, me encanta la primera con la chica de la bici! :)
    Mil besos espero que la hayas pasado muy bien!!
    muakks!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...