Pages

Thursday, October 20, 2011

We where called out to the streets



Excuse me  people from the north, but when here is spring I can’t avoid to get totally in love of it. Can you blame me? 

Also, I’m pretty excited/worried because in less than a month I’ll be 23. Do you think that 23 is the limit to stop to jump in the streets, talk like a little girl? 

Oh… life is hard and growing up is the worst thing  :(

See you.
Deppa.

Que me disculpen todas las personas del norte si me vuelvo aburrida y los hago envidiar a mi primavera maravillosa; pero es que cuando llega me pongo tan feliz que es imposible no transmitirlo a través de mi blog :)

Por otra parte, en medio de toda esta euforia primaveral estoy algo preocupada. En menos de un mes cumpliré 23 años y ya casi es la edad límite para dejar de saltar en las calles y poner voz de niña cuando quiero conseguir algo :(

Oh! por qué crecer es tan difícil?
Nos vemos!
Deppa.


20 comments:

  1. Love these photos!
    and nah, I just turned 23 and I still act like a crazy person ;)
    http://www.closet-fashionista.com

    ReplyDelete
  2. hey deppa!! qué tal todooo???

    me encantan las fotos :)

    ReplyDelete
  3. Que bonitas las fotos....

    Que tengas un buen fin de semana!
    Xxx

    ReplyDelete
  4. beautiful,beautiful pics!! compliments!!!i'm following you!!! if you like mine, do the same!!!

    ReplyDelete
  5. Cute pictures! The flowers were so beautiful and lovely.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I just turned 23, so I can relate - but I figure we've got awhile yet before we have to grow up properly.

    Andrea x

    ReplyDelete
  7. The pictures are beautiful! I'm missing spring but I also can't wait to the winter haha! I don't think 23 is old at all! Enjoy life, don't think about stuff like that!! :)
    Happy weekend!!

    ReplyDelete
  8. jajaj... la verdad es que sí me das un poquito de envidia, aquí está llegando el otoño y ya empiezo a pensar en el frío que pasaré pronto. Al menos este año pasaré unas semanas de febrero en Argentina. Por cierto... yo tengo 32 y sigo saltando y poniendo voz de niña continuamente, algunos no lo entienden, pero aunque vas madurando no puedes cambiar tu forma de ser, ahí reside el encanto. :)
    Pásate por mi blog a ver si te gusta.

    besos
    www.rosabueso.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Gorgeous photos...wish we had spring here too!

    xoxo

    ReplyDelete
  10. ¡Qué dices! Yo con 25 sigo saltando y poniéndo esa voz...creo que lo haré siempre!

    jajajaja!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  11. Fabulous photos! Love them. :)

    ReplyDelete
  12. I loooove these pics!! so pretty!! miss warm and sunny days :(

    ReplyDelete
  13. Such a beautiful photo! Second pic is awesome!

    ReplyDelete
  14. Beautiful spring inspiration images.

    Miss Bias
    www.missbias.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wow these pictures are absolutely beautiful!
    Teenage Daydreams X

    ReplyDelete
  16. Has hecho tú las fotos¿?! :O son preciooooooooosas!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...