Pages

Wednesday, October 12, 2011

I’ve got halos made of summer

   
I know that I’m not the only one who buys clothes to wear them just once :(

That is what happened to me with this red jacket, I bought it some months ago and I just wore it once, and now is totally forgotten in my wardrobe. 

Is time to wear it often, I'm totally decided now!! also it has all the characteristics that I need: bright color, metallic buttons and  makes me look like the mustached man who presents  the circus show. Perfect don't you think?

See you!
Deppa.

Yo se que no soy la única  a la que le sucede esto, pero detesto el hecho de que compro muchísimas cosas y luego las dejo olvidadas en mi armario :(

Por ejemplo este blazer de un rojo intenso, lo compré hace meses atrás (amándolo completamente) y sólo lo usé al día siguiente; desde entonces ha estado guardado mirándome con su rostro de tristeza.

No entiendo porqué no lo uso más seguido, tiene todas las características que busco en un blazer: talla perfecta, color intenso, botones metálicos y me hace lucir como el señor bigotudo que presenta los circos ¿perfecto no?

Nos vemos!
Deppa.

33 comments:

  1. I love that blazer!! You definitely need to wear it some more :D :D
    (and yes, I was LOVING all the purple :) )
    http://www.closet-fashionista.com

    ReplyDelete
  2. Utiliza esa blazer ya! Es fantástica!

    Kate

    ReplyDelete
  3. Wow! I love this jacket!! :D
    Now that I think about it I have one I haven't worn in ages.. I'll use it tomorrow at school!
    Wow thanks, you just saved me struggling to think what to wear tomorrow :)

    ReplyDelete
  4. I love that!! you should definitely wear it more often girl!
    come visit my blog and if you like it maybe we can follow each other?
    have a nice day!
    xxx

    ReplyDelete
  5. I'm so in love with your blogging-style dear, really unique and lovely post :))

    http://zeynnepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I love the red jacket!

    Please feel free to visit MomFashionWorld.
    Just let me know if you like it, maybe we can follow each others blog . Thanks!

    http://www.momfashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. The perfect blazer!!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  8. Jo me siento tan identificada contigo!! Yo ahora me lo quiero poner todo y no hay ocasión,ya hace frio

    ReplyDelete
  9. i LOVE the pics!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com

    ReplyDelete
  10. Me encanta el blazer !!
    No conocía tu blog , me hago seguidora !! :)
    Besotes :)

    ReplyDelete
  11. Gorgeous jacket, and I love the way the sun is bouncing off of it! It's like the sun was happy that you bought this jacket, too. :)

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  12. beautiful jacket! such a vibrant color! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. definitely !! and I think it's a color that suits you awesomely! :)

    ReplyDelete
  14. com om gustan los blazers con color

    bsss

    ReplyDelete
  15. Hermoso blazer, el color es perfecto!
    Freesia

    ReplyDelete
  16. holita! me encantan las chaquetas rojas.
    besos
    AJS

    ReplyDelete
  17. jajja suele pasar a veces, yo me ocmpre un vestido moniiiiiiiisiiiiiisimo ace ya un año.... y solo me lo he puesto una vez... (lo acabo de recordar ahoraXD)

    ReplyDelete
  18. the jacket is gorgeous! I love red ;) ♥

    ReplyDelete
  19. wow, such a wunderful color! love the jacket!

    ReplyDelete
  20. Oh yes, i am one of those who buys clothes to wearthem just once...:S
    Lovely jacket, beautiful bright color!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. The blazer is fabulous!! Amazing color! :))


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  22. si definitivamente te lo tienes que poner, esta super bonito! me encanto la foto con la flor :)
    V.LOG

    ReplyDelete
  23. "makes me look like the mustached man who presents the circus show" hahaha that made me laugh xD
    It's a very cute blazer so you are right to wear it more often :)

    Cotton Candy

    ReplyDelete
  24. A todas nos pasa.. jeje.. quizá no encuentras la ocasión o lo dejas en un sitio más apartado del armario y cuando te vuelves a acordar de la prenda, te arrepientes de no haberla usado más! jaja.
    La verdad es que es muy bonita!!! así que ya sabes ;)
    Y la exposición de la tesina fue genial la verdad, me pusieron muy buena nota! gracias por tu comentario! :)
    Un besazoo

    ReplyDelete
  25. Hello there! am starting to love your blog, you’re so pretty =)) weeeee I love all fashion blogger.. you're such an inspiration. following you already! Hope you will follow my humble blog too..and hope to see more of your post =))

    http://sittieinthecity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Que belleza! Ya quiero vertelo puesto linda, las fottitos han quedado preciosas!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...