Pages

Monday, October 10, 2011

And in the spring I shed my skin ¡BIRTHDAY POST!



Hello people, today I have a special announcement to share with all of you. Today my beloved blog is one year old!
I’ve been pretty excited all this time to have this amazing time with all of you. Of course that the prettiest thing ever is share my experiences with nice people and of course to speak the same language that nobody else understand about our crazy passion for shopping, photos, trends, and everything wich inspires us. I didn't  pretend to be anyone else, this is my DLS life and I love it, I’ll keep it simple  for ever.

I tried to choose my favourites pictures of this year, but is almost imposible. 

Today my beautiful blog is more than a blog, is my way to express myself and of course, my way to scream to all the world that I love spring more than anyone :) 

See you all pretty people!
Deppa.

Hola a todos! hoy el anuncio que quiero hacer es que increíblemente, y luego de 365 días mi amado blog cumple un año!.

Toda esta experiencia ha sido fabulosa, cada día me entretiene más conocer a personas de todo el mundo, poder compartir experiencias y por supuesto, aprender de todos. Adoro lo que DLS significa para mi, sobre todo porque es una idea simple, sencilla y obviamente me refleja por completo; acá no hay egos, no hay fantasías y soy una muchacha normal sobreviviendo en a blogósfera.

Hoy quise escoger mis fotos favoritas, y la misión fue casi imposible, aunque aparentemente es algo así como “mi historia en fotos” (sin considerar los dibujos, la comida, las flores, y cualquier cosa extra que haya blogeado :)

Cariños a todos y muchísimas gracias.
Deppa.

34 comments:

  1. Yaaaa hace una año?!!! qué rápido pasa el tiempo!!!!MUCHÍSIMAS FELICIDADES!!!y espero que sean muchos días más!!!!

    ¡Qué desconexión llevo....estoy outout!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  2. Ohhh wow congratulations!
    Happy birthday to your blog :D
    All the pictures are so pretty!

    ReplyDelete
  3. YAY! Happy Blogiversary!!!! :D :D I love all the photos you chose to repost, hehe :) (its always so hard to narrow stuff down!)
    http://www.closet-fashionista.com

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary to your Blog and thank you so much for following my blog, I am now following yours both on Bloglovin and Google Friend Connect ! :-) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    ReplyDelete
  5. i love all of your outfits. you look gorgeous!

    ♥ ♥ ♥

    anialoves.com

    ReplyDelete
  6. Te he contestado en mi blog pero por si acaso!! Andy no era nada diva, majísima y lo poco que pude escucharla me resulto realmente humilde!!

    Y no nos hicimos fotos con ella porque había tantísima gente que era agobiante,jejeje!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  7. great pics! congratulations with your one year, make it two!! ;) ♥

    ReplyDelete
  8. Congrats! :) I like your blog, I follow you!

    http://lena510.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. nice blog and congratulations on your 1 year aniiversary,
    im your new follower….
    you following me would be great deal for me.:D
    follow me back?

    ReplyDelete
  10. Ya pasó un año??? FELICIDADESSSS!!
    No dejes de postear, me encanta tu blog, lo sabes :)

    Pasa una buena semana, y disfruta del verano, tú que puedes jaja.

    Besos <3

    ReplyDelete
  11. happy birthday to your blog :) i love every single one of your outfits

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Muchísimas felicidades!!Las fotografías son preciosas, y estas guapísima!!Besos!!

    ReplyDelete
  13. felicidades por el año!!! el tiempo pasa volando y este post es prueba de ello! cuantos looks geniales! :D

    un besazooo

    Silvicious

    ReplyDelete
  14. Thanks for your lovely comment, dear! :)
    I really need your help!!
    I'm part of the so called "style finder tour" from the magazine "Grazia" and I can win a trip to New York Fashion Week when I win this whole thing!
    You can vote with only one click and you can do this again every new day. This is the link: http://www.stylefindertour.de/index.php?route=%2Findex%2Fvoting_detail%2F&token=2978962684e91ce9dbd1a4

    Please vote for me every day! Thanks so much! ♥

    ReplyDelete
  15. Happy blog anniversary. I hope to see u celebrate more blog anniversary to come.
    xoxo

    ReplyDelete
  16. aaaw happy birthdaaaay :D your blog is so cute!!

    xx love from London

    ReplyDelete
  17. love the tan coat, esp. in the field and also
    love the red skirt.

    ReplyDelete
  18. Congratulations on one year!

    ReplyDelete
  19. Congrats to your blog ; ) Looking forward to see what this year will bring for your blog. xo

    ReplyDelete
  20. wow great looks. love the outfit with the pink jacket

    ReplyDelete
  21. Well, congrats to the blog! I love how you always find a way to incorporate color in each look! xx

    ReplyDelete
  22. happy blog B-Day!!! ^^
    I think you became better and better in blogging during this year!
    Congraaaats!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Love the blue skirt and the light pink jacket.


    Thanks so much for your comment, check out my new post if you like : )

    www.baublesandbangles.blogspot.com
    www.rosivintage.etsy.com
    -Stephanie

    ReplyDelete
  24. Muchas felicidades!!!
    Me ha encantado la selección de looks.
    Besos.

    Shopper Crossing

    ReplyDelete
  25. Valla...FELICIDADES!!! que ganas tengo yo de cumplir un añito :P Muchas gracias por tu comentario :) nos leemos.
    Un besito;Claire.
    c.o.c.o

    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. I truly enjoyed this selection of your favorite looks!!! and of course Happy Birthday DLS :) !!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...