Pages

Tuesday, September 13, 2011

What she wears what she wears what she wears



I’m really sorry, but I’m totally obsessed with this, actually the not painted girl is totally inspired by myself.
Can you notice the similitude  with me?
See you.
Deppa.

Siento a todos los que se aburran de mirar dibujos, pero por ahora estoy medio obsesionada con ellos así que no verán ropa ni outfit hasta nuevo aviso :)
El dibujo no pintado está inspirado en mi, espero ser buena en eso al menos!
Nos vemos.
Deppa.

31 comments:

  1. as always, your drawings are great.

    <3

    ReplyDelete
  2. Adore this! You are so talented, I really like how the head and hat and hair all flow nicely together.


    xx

    ReplyDelete
  3. Qué desconexión llevaba!!!! Son bonitos!!

    Espero estés bien!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  4. me encanta! si yo supiese hacer esas maravillas también estaría enganchada! jeje un besote guapa!

    ReplyDelete
  5. pues a mi me encsanta verlos a diario...este es precioso..
    ++nita++
    www.intrendswetrust.com

    ReplyDelete
  6. A mi no me aburre nada ver tu dibujos, cada día son mas bonitos! Besos!!

    ReplyDelete
  7. Hey !
    That drawing is fabulous, it's a great self portrait indeed :)
    I'm loving that hat

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Amazing illustration, it looks gorgeous :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. lovely post!

    I NEED YOUR HELP! I'm taking part in the bloggers wardrobe competition - please please please vote for me by liking:

    1. http://www.facebook.com/bloggerswardrobe

    2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=210022279058096&set=a.210019082391749.53433.199739743419683&type=1&theater

    every vote counts! please help me win this!

    ReplyDelete
  10. this is beautiful
    francesca
    http://www.frankvinyl.com

    ReplyDelete
  11. that is GORGEOUS! soo inspirational! <3

    ReplyDelete
  12. me encanta el dibujo, te ha quedado genial!!

    ReplyDelete
  13. Gorgeous. Those colors are phenomenal.


    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ah pues a mi me encantan tus dibujos chica!! Besitos!!

    ReplyDelete
  15. amazing drawings! love the effect you have on the pics! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Qué pasada de dibujo! Lo haces fenomenal, te ha quedado precioso!

    Tienes un blog super chulo, me gusta mucho todo lo que pones. A partir de ahora te seguimos, pasate por el nuestro, que seguro que encuentras cositas interesantes!!

    Un besooo

    ReplyDelete
  17. cool draw, but maybe you can paint the clothes of the girl! :), could you check my new post about some clothes that i have done :) xoxo

    ReplyDelete
  18. A mi me gustan!admiro a la gente que sabe y puede dibujar,de verdad :)

    besotesss,
    Leny

    ReplyDelete
  19. This is so pretty!!! I love fashion art because I can relate to it.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  20. you need to get some new crayons because you are very talented! keep on drawing :)

    [oomph.]
    Blogaversary Giveaway

    ReplyDelete
  21. i always facinated by people who can draw, and you just facinated me girl, great work, love the drawing!!
    http://mystylebyjoandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ay nono!! tienes que hacer más dibujos, son muy bonitos! tenias que animarte a hacer look con dibujo!
    muacs!!

    ReplyDelete
  23. Acabo de descubrir tu blog y me ha encantado... Es simplemente precioso, encantador!! Ya te sigo, ¿vale? Espero que te pases por mi blog y si te gusta, que me sigas! ^__^


    Momo,
    www.letmedream.es

    ReplyDelete
  24. Me encanta, me encanta, me encantaaaaaa! jaja.
    Deberías mostrar más a menudo este dote tuyo que hasta hace nada desconocía :P

    Respiré profundo, ganamos, aunque fue un partido sufrido y odie al arbitrucho ese de cuarta de por vida, pero lo sufrí mucho, jajaja.

    Feliz finde <3

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...