Pages

Wednesday, September 21, 2011

Give me nights of solitude



Don’t you feel that having a blog is the perfect excuse to go to the streets without being afraid of people’s opinions?
 
Even to have blue legs doesn't mean  that I'm  one of the smurfs.

See you :)
Deppa.

¿No sientes ustedes que tener un blog es algo así como la excusa perfecta para llenarse de seguridad y auto confianza cuando van por las calles? De ese modo ¿qué nos importan las opiniones y miradas ajenas?

Ni siquiera tener las piernas azules  de Pitufina consiguió que mi seguridad se viera disminuida :)

Nos vemos.
Deppa.

36 comments:

  1. LOVE IT!

    xo, zebraandmeerkat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nice Pictures!!..
    Visit my blog if you want and if you like it become my follower :)!..

    www.camillassecrets.com

    ReplyDelete
  3. Love this! And yes, my blog helps me to not feel weird about what I'm wearing...haha...if I want to wear stuff now I just do it! :D
    http://www.closet-fashionista.com

    ReplyDelete
  4. love the lipstick's colour and great photos!

    Also, thank you so much for your lovely comments - it always brings out a smile on my face =) Thank you!

    ReplyDelete
  5. Una tiene que ponerse el mundo por montera cuando sale a la calle y disfrutar, aunque lleves una maceta en la cabeza =)

    Kate

    ReplyDelete
  6. Great nail polish ^^. Love your pictures!
    x

    ReplyDelete
  7. siiii! desde que tengo el blog creo que me he vuelto más arriesgada a la hora de vestir :D un besooo!

    ReplyDelete
  8. HOLITA! un rosa precioso.
    besos
    AJS

    ReplyDelete
  9. Ahh I totally agree! Blogging is totally an excuse to have blue legs! ;)

    -j
    sorelle in style

    ReplyDelete
  10. bello el labial!!!! :hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration! i am also hosting a cute giveaway!

    ReplyDelete
  11. Deppa! Yes, blogging is like having so much freedom to do anything you want without a care in the world! xoxoxoo

    ReplyDelete
  12. unas fotos geniales...supongo que con ese color de pintalabios una tiene la seguridad en si misma durante todo el dia !!:D

    un besote guapisima!
    muak

    ReplyDelete
  13. I must agree to that! :D We do things that are crazy & ridiculous for our blog, but hell! We Do it our way babe :D Love the blue tights & pink nail polish <3

    XoXo

    http://pretzyness.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Yup! I understand exactly where you're coming from :)

    www.thestylerealist.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. love the pink lipstick and nails!!

    ReplyDelete
  16. ¡Totalmente de acuerdo contigo! Es curioso como al estar expuestas a la opinión se gana en seguridad, al menos en mi caso; ahora me siento mucho mejor conmigo misma y me importa menos lo que la gente diga.
    Me encantan tus piernas de pitufina, de hecho, para este año quiero unas rojas y otras blancas y a quien no le guste, que no mire ;)
    ¡Muchos besos cielo!

    ReplyDelete
  17. jajajaja totalmente de acuerdo contigo ;) y tus piernas de pitufa de 10 ;)

    MUAS

    ReplyDelete
  18. siiii!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    ReplyDelete
  19. i totally agree!! :)
    thanks for your comment love, i think you should try it, especially if you like fuschia pink lipstick :)
    I use to wear that old the time before, then i changed to the darker plum one and i absolutely love it :)

    xx love from London

    ReplyDelete
  20. Jajaja piernas de pitufina?! Pues a mí me encantan! Y ese color de unas y labios es genial!
    La verdad es que sí, lo del blog afecta positivamente, y eso que viviendo en una ciudad pequeña como yo, es inevitable cierta "rigidez" en la percepción de la gente, algo un poco diferente enseguida llama la atención... Pero si me ve media blogsfera, no me causa ningún problema quién me vea por la calle con mis outfit en vivo y en directo!

    Un besito!!

    makingfashionnotwar.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Que bello el color del labial, y por supuesto que no eres un Pitufo, ellos quisieran ser tan lindos como tú, besos!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  22. Oh love the blue legs! And I totally adore how your nail polish matches the lipstick. :)

    xx

    ReplyDelete
  23. great photos! :) that colour is amazing.
    xx

    ReplyDelete
  24. Un rosa precioso¡¡¡
    Un bs y buen fin de semana

    ReplyDelete
  25. Me encanta el color del carmin y del pintauñas! xxxx

    ReplyDelete
  26. gorgeous shots. i love pink!

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nice pink colour!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Hola deppa! me estoy actualizando de tu blog! esta precioso el lipstick! Love it

    www.juliphotodiary.com

    ReplyDelete
  29. I love the colour of the lipstick and the nailpolish! You should never be afraid of other people's opinions, just wear what you want to wear, you have a great style!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...