Pages

Tuesday, September 6, 2011

And turns me to gold in the sunlight


 

 



September is the  main reason  that I have to feel lucky and love my life.  Also this month represents my love for spring and of course all those lovelies colors of the grassland, the blue sky  and the flowers,
Also that means beautiful dresses, love and butterflies.

Do I need more reasons to being in love?
See you.
Deppa Spring

Septiembre es por sobre todos el mes que mejor me hace sentir y el cual más amo con todas mis fuerzas. Y todo ello gracias a mi adorada primavera que entra en escena y comienza a mostrar sus bellos colores y praderas maravillosas.

Muy pronto además mi amigo “el tiempo” me permitirá usar vestidos coloridos :)

¿Necesito más razones para justificar porqué amo la primavera?

Nos vemos.
Deppa Spring.

53 comments:

  1. beautiful photos!
    spring is just an awesome time,
    xo

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jooooo, tu estás en primavera y a mi se me acaba el verano.... Ay... como lo voy a echar de menos. Fantasticas las fotos guapisima!

    Kate

    ReplyDelete
  3. me encanto el color de tus pantalones!! tu disfruta de tu primavera mientras que yo disfruto a mi otoño!
    V.LOG

    ReplyDelete
  4. Hey !
    The background is so beautiful ! I love all those trees and the super green grass :)
    I love spring too

    Xoxo

    ReplyDelete
  5. Pero que pasadas de fotos he alucinado con las imágenes besos!

    ReplyDelete
  6. Oh my, this pics are awesome, love them!!!^^

    See ya! ;)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  7. In love with your pictures.

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. me han encantado las fotos! son preciosas! a mi septiembre también me encanta pero por la razón contraria claro! jaja siempre he dudado sobre un tema, los que vivís en el polo sur cogeis las tendencias por adelantado? es decir ahora ya estais en spring/summer 11/12 o cogeis las del año anterior? un besito guapi!

    ReplyDelete
  9. I love September!!! I also love these pants of yours. The color is so pretty.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  10. a mi tambien me gusta mucho septiembre... es como q mi personalidad florece !! :D

    http://fashionistadiego.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Your inspiring work looks just perfect! I really love your fashion style, it's of great fun to check your fantastic pics, My visit on your blog definitely inspires me quite a lot.Powerful visual effects...
    romwe-romwe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Love the vintage feel in these photos! Great post

    Stop my blog and visit my latest post
    xoxo, Amanda Archambault
    toppedoffwitharedhat.blogspot

    ReplyDelete
  13. Loving those photos! Such a beautiful and amazing scenery! :)

    ReplyDelete
  14. Beautiful photos my dear! thanks for your comment and i agree, i absolutely love backs :)

    xx love from London

    ReplyDelete
  15. totally love it!!!!!
    amazing outfit!
    cute blog! i'm following you by google friends box hope you'll do the same ONLY if' you'll like mine!
    sweet italian kisses

    Syriously in Fashion
    Syriously Facebook Page
    please help me with the MAWI competition! please

    ReplyDelete
  16. very romantic pictures!
    LOVE YOUR PURPLE JEANS!

    ReplyDelete
  17. Que blog mas mono :)!

    Te seguimos guapa! Pásate por nuestro blog, seguro que te gusta!

    http://behindthestyling.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. amazing photos.

    the surroundings are really beautiful.

    <3

    ReplyDelete
  19. gorgeous pics, they are all so beautiful! and I love the colour of you pants, purple is a wonderful colour ;) ♥

    ReplyDelete
  20. hola wapa..me he dado una vuelta por tu blog y me ha encantado. este último post es precioso
    Te sigo!!
    Nita
    www.intrendswetrust.com

    ReplyDelete
  21. beautiful pictures! I LOVE them. :)

    ReplyDelete
  22. pero que fotos tan bonitas!
    a mi también me encanta la primavera pero septiempre no me gusta que aquí es el fin del verano y principio del otoño ;(

    ReplyDelete
  23. nice post, really love it !!!

    following.

    check out my new post lastylemuse.blogspot.com

    kisses XX

    ReplyDelete
  24. Amazing pictures <3
    I love your pants!

    ReplyDelete
  25. Hello :) i'm doing my first fashion book, to send to some fashions schools, and I published in blog, some of the last shoots of this. I would really to know your opinion about it! :) thank you so much!

    ReplyDelete
  26. Qué bonitas fotos!
    Ays qué raro se me hace leer que se acerca la primavera, nosotros estamos despidiendo el verano...
    Un besito!

    makingfashionnotwar.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. i always love love love your photos so much!!!!!! beautiful!!!! and spring is the best! ,33 See you hun!!! :***

    ReplyDelete
  28. me encantan todas tus fotografias :) :)

    ReplyDelete
  29. Thank you! But that's my friend :)

    ReplyDelete
  30. Preciosas las fotos...gracias por pasarte por mi blog (: eres encantadora!

    Besitos desde AmayaT.

    ReplyDelete
  31. que fotos tan bonitas!!! como me gusta el color de esos pantalones..
    bs!

    ReplyDelete
  32. ¡¡Unas fotos preciosas!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  33. Qué fotos tan bonitas! Me encanta el pantalón de esta ocasión, está divino.

    www.fashionsaveur.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Pues yo odio septiembre!!! jajaja.
    Significa vuelta al estudio y a trabajar...y además, por aquí viene el frío :( jajaja.

    Me gustan tus jeans, te ves linda! <3

    ReplyDelete
  35. I'm also in love! Those pictures are great! The flowers are wonderful!
    x

    ReplyDelete
  36. Hermosa! no creas que me he olvidado de tí, por fin he tenido tiempo de respirar, me encanta verte tan felíz, si a la primavera! Espero tengas un bonito finde!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  37. Me encanta el ambiente de estas lindas fotos! No hay nada como la primavera, y estoy muy celosa que llegue el verano en tu parte del mundo, mientras yo espero el invierno!

    Que tengas un muy buen fin de semana!

    ReplyDelete
  38. We're actually just heading into fall up here in the northern hemisphere. I love these photos, and I love spring too! I really love the snapshot of the road, with the line of trees. Really cool shot!

    ReplyDelete
  39. Me encantan las fotos tienen un rollo muy vintage. x

    ReplyDelete

  40. oooh. love your blog so much!!
    And I love this post really.)

    Can you answer on my question?

    What is your favorite place on earth and why?
    It s really intresting for me, becaurse I love travaling and photo.)

    ReplyDelete
  41. absolutely beautiful photos!!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. wow amazing photos. and your jeans are so cute!

    xx,
    theemeraldsun.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. enjoyed reading your blog and following. keep in touch:) have a great weekend.

    silvia
    www.poisepolish.com

    ReplyDelete
  44. geniales las fotos! La verdad es que me encantaría estar ahí tirado tomando el sol :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    Ten buen fin de semana :)

    sBt

    ReplyDelete
  45. Preciosas las fotos, la primavera es mi estación favorita, tiempo perfecto, paisajes de ensueño y muuuuchas flores ;)

    ReplyDelete
  46. que fotos tan lidas!!! y tu tmb super linda como siempre, un beso!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...