Pages

Monday, August 1, 2011

Shinning how we want!

  
Life, Laughs and Love! Do I need anything else? 

I’ve been telling this a lot lately, but I’m those kind of girls who loves the simple life, spend some hours at the beach jumping, laughing and taking crazy photos

Last saturday I went to the beach and I really enjoyed, of course that I would never go to the beach with high heels or lots of jewelry. All I needed was right with me, my camera, my sunglases and my smile

Hey I’m seriously obssesed with Collbie Cailat's song "brighter than the sun" Anyone else? 

Thanks for all your comments!
See you!
Deppa.

Ok, admito que decir LOve –Laugh-Life suena mejor en inglés, pero si lo traduzco a: Amor-risas-vida no deja de sonar genial ¿cierto? 

El día que tomé las fotos me sentía llena de energía, amando por sobre todo el hecho de ser una persona súper normal, que va a la playa con lo que lleva en el momento y sin sentir la presión de vestir “de tal o aquella manera” ¿tacones en la playa, en serio?

Aquella tarde no necesité nada más que lo básico, mi cámara, mis lentes de sol y mi sonrisa :)

Así que acá dejo con ustedes otro post titulado con una oración de la adorable canción “Brighter than the sun” (sí, últimamente siento que cada frase encaja perfecto con mis emociones ;)

Les deseo a todas mis visitantes y lectores una semana maravillosa y llena de felicidad!
Nos vemos.
Deppa.

47 comments:

  1. cuanta alegria hay en esas fotos! mucha libertad, me encantan!!

    ReplyDelete
  2. These pictures are amazing! I love your scarf.

    xoxo
    Meera

    ReplyDelete
  3. Such great photos!
    I love your nautical scarf, it has inspired me to dig my own out and incorporate it into an outfit :)

    Cad
    http://cadattack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. buenas preciiosa! gracias por contestar! (: a ver si encuentro alguno similar :P me encantan las fotos de hoy! transmiten mucha tranquilidad (: hace frio por alli no?? jaja

    Un besoote enorme!!

    http://princesuka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hey! :)
    Love the pics, very fun ♥ :D
    Nice scarf, and I haven't heard of Collbie Cailat's song-Brighter than the sun.
    -Eliza :)

    ReplyDelete
  6. Que bien que estes tan llena de felicidad...entrar en un blog y encontrarte toda ese enrgia motiva!!
    Me encantan las fotos! Besos

    ReplyDelete
  7. These are beautiful photos! xo

    ReplyDelete
  8. Que fotos tan espectaculares!!!!!!

    Esther

    ReplyDelete
  9. Me han encantado las fotos, sales estupenda!

    Kate

    ReplyDelete
  10. Me encantan las fotos cargadas de energía ;)
    Por cierto, me gusta tu pañuelo!
    Bss

    ReplyDelete
  11. Love the scarf tied around your neck, looks so good! xx

    ReplyDelete
  12. This post is great! I love the photo with the clouds background, just beautiful.


    Thanks so much for your comment, check out my new post if you like : )

    www.baublesandbangles.blogspot.com

    www.rosivintage.etsy.com

    -Stephanie

    ReplyDelete
  13. WONDERFUL BLOG!
    HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!
    Thanks! kisses, Marti! ;DDDDD
    Glamour Marmalade

    ReplyDelete
  14. Creo que no necesitas más el día suena perfecto, preciosas las fotos como la scarf! En camino a escuchar la canción de Colbie, ella me gusta mucho pero no la he escuchado!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  15. Cute outfit! I really like your blog doll! You're beautiful!


    hugs and kisses by Mani.

    ReplyDelete
  16. Oooh I love these photos! So pretty with the sun :) and I love your outfit :)
    http://www.closet-fashionista.com

    ReplyDelete
  17. i LOVE your scarf!!!! lovely photos! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Deppa! I love going to the beach too, just to play with water! You look so carefree and I'm like you too! I don't need a lot to be happy! Hope you're having a sweet day! xoxoxoo

    ReplyDelete
  19. Las fotos están realmente bonitas, me encanta el pañuelo.

    www.fashionsaveur.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Cute outfit and love the scarf!

    ReplyDelete
  21. Hi girl, nice to see you look so happy in those photos, love the neutral colors of your outfit, the scarf add a twist to it!! keep smilling!!
    http://mystylebyjoandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Gorgeously old world and sophisticated, Deppa.

    Love it!


    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    musing about mohair

    ReplyDelete
  23. great photos! love ur scarf <3
    wanna follow each other?

    Joie de Vivre

    ReplyDelete
  24. BEautiful pictures! They look like freedom!

    ReplyDelete
  25. Amor-risas-vida simplemente....¡me encanta!

    Feliz semana guapa!!!!!!

    ReplyDelete
  26. Que guapa estás!
    si es que no podias haber elegido un título mejor para el post!
    ME encanta ese cardigan, y el bolso es también precioso!
    besitos

    ReplyDelete
  27. Nos encanta tu blog, es maravilloso y estamos siguiendo.
    Glorinha y Rogerio Rinaldi creadores como pendiente.
    http://sbrincos.blogspot.com
    bjs.

    ReplyDelete
  28. that scarf is classic!
    I am absolutely following your nice blog,
    http://abinavarrete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. que bonitas tus fotoos!!! muchas gracias por el comentario! :)

    ReplyDelete
  30. Wonderful photos
    Great blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. I agree, i'd never go to the beach with high heels and lots of jewelry!
    You look fab in these pics!
    xoxo
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. lovelovelove your scarf! Great post :)

    ReplyDelete
  33. love the colors of your scarf! you look amazing!
    winterbag.blogspot

    ReplyDelete
  34. Que buenas fotos!! me encanta el look completito!! y el pañuelo es precioso. Un beso!

    ReplyDelete
  35. ¡y qué bonitas las fotos! ¡me encanta el pañuelo!

    ReplyDelete
  36. great pictures! love your cardigan and scarf <3

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Soo beautiful & summery! i love your scarf, it's gorgeous!!!
    Hope you have a wonderful day! :)) <3

    xoxo Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...