Pages

Sunday, August 7, 2011

And nobody cries, there is only butterflies










Tomorrow will start the last semester of my degrees ¿nervous? not really, but I’ll be very busy  and I don’t want to feel busy all the rest of this year. Also I got a new job, so my life will be: College, internship, work number one, work number two, thesis number  one, thesis  number two and my blog.

What do I want to wear tomorrow? all these outfits and accesories  of course, but unfortunately for my clothes here is raining again (and I won’t be available to go in a bike like Hanneli). So I guess that I’ll try to put on my face my best smile and of course my bubble mood to make it everything easy :)

See you! (and hey! wish me good luck ;)
Deppa.

Como ya les adelanté mañana empiezan los meses más duros de mi vida (hasta ahora) partiendo porque es el último semestre de universidad, y a eso se suman las tesis, la pasantía, un nuevo trabajo que conseguí y mi blog por supuesto :)

Así que hoy me he propuesto pensar en qué me gustaría llevar mañana (así como para darme un golpe de ánimo) y a pesar de que adoro todos estos detalles, acá lamentablemente (para mi ropa no para mi)  llueve muchísimo. Así que ¿la solución? pegarme una gran sonrisa en el rostro y burbujear un ánimo chispeante para hacer que todo sea más fácil.
Nos vemos!
Deppa.


 (PICTURES FROM: atlantic-pacific.blogspot.com; thecherryblossomgirl.com; hanneli.com; carolinesmode.com; style.com)

43 comments:

  1. graciasss

    genial selección. Mi favorita es la segunda. Me encanta el estilo de Hanneli.

    ¡Y mucha suerte con la uni!

    ReplyDelete
  2. holita! buena selección de street style.
    Y las bolas son de plático, para hacer collares,o lo que se quiera jeje no se de donde las saqué.
    besos
    AJS

    ReplyDelete
  3. The green celine bag is DIVINE!!!!

    suerte!!!

    ReplyDelete
  4. hi. Skins is a series from Uk. it's really nice.
    you have nice photos in here.:)
    I am already following you, please follow back.:)
    http://abinavarrete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I love this post!
    Thank you soo much for following my blog, I´m following you back now :)

    xx Love from London

    ReplyDelete
  6. Yay to your new job, where would you be working?

    And these style photos make me so ashamed of my wardrobe, I wanna be as fabulous as the girls pictured too hehe! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag
    Join My Giveaway

    ReplyDelete
  7. Great photos - perfect inspiration! Wow, busy lady!! Good luck with everything!! Love your blog! :)

    http://sweetandsassy-sherry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ay que alegria que empezarás este nuevo paso en tu vida, que linda que lo compartas con nosotros, te deseo todo el éxito del mundo, con esa sonrisa seguro lo conseguiras linda!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  9. Fabulous photos! Lovely inspiration!

    GTBB,
    http://badjoan.com
    http://badjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Great inspiration!
    Thanks for your lovely comment. I enjoy reading your blog. Following! <3

    ReplyDelete
  11. amazing details!!
    http://thecolorbox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. que pedazo de fotos!! me han encantado todas. un gran post!
    besitos =)

    ReplyDelete
  13. pero que fotos más bonitos, me encantó la de segunda!
    mucho ánimo que estoy segura de que aunque sea duro todo saldra bien!
    un besito

    ReplyDelete
  14. Como siempre, gran selección de fotos, todas ellas inspiradoras :)
    Mucho ánimo para esta etapa que viene cargada de cosas, me encanta como la afrontas "pegándote una gran sonrisa en el rostro", tendré que tomar nota para cuando me toquen a mí epocas así :D
    muaaaaaaaa guapi!!

    http://meandmylifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ánimos deppa!!! :) me encantan las fotos!!

    un besito!

    ReplyDelete
  16. que gran selección hiciste!!!
    me encanta!

    Esther

    ReplyDelete
  17. Espero que estés sonriendo mucho y que hayas empezado la semana con mucha fuerza!!!

    Las fotos preciosas, me encanta la chica en bici y la última!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  18. la primera foto me encanta.. que bolso mas guay y el print<3 genial la selección preciosa! que tal las vacaciones?

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  19. Love these outfits!
    xo
    Alexandra Grecco

    ReplyDelete
  20. They are all gorgeous but I'd like to walk out of the house looking like Hanelli! Hahah

    All the best with the studies!


    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    onto animated musings

    ReplyDelete
  21. Loving the inspiration!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  22. Me encanta la primera foto!!
    mucha suerte en el ultimo año de universidad!:Dbesitos
    y pasate por nuestro blog que estamos de sorteo:D

    ReplyDelete
  23. AWw hun! but of course you are talented! im going to try to improve as much as i can! :))
    gorgeous inspo! :))
    and here it's raining as well =[
    also, sounds like youre going to be a busy bee! :D

    ReplyDelete
  24. wow you busy bee! Goodluck with that and lovely inspiration here! xo

    ReplyDelete
  25. Estupendas fotos con gran inspiraciòn!!
    Me encantò la primera foto y la de la bicicleta...

    saludos y besos, muakkkkks!

    ReplyDelete
  26. I love Hanneli's outfit and that green Celin bag!! Good luck on your new semister, all the best!!
    http://mystylebyjoandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. How amazing is Hanneli's bike!?

    ReplyDelete
  28. Nice pics!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. omg all of this pics are amazing!!!

    xo Jackie
    http://livingaftermidnite.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ayyy qué buena selección de fotos!!!
    Por cierto, me encanta el nuevo diseño del blog!
    Besos <3

    ReplyDelete
  32. absolutely lovely inspirational pics! I've fallen in love with the handbag in the first photo! simply stunning! x

    Haute and Fierce

    ReplyDelete
  33. omg I LOVE street style photos! These are all so amazing. I wish I could dress and take photos so well! Good luck on your final semester, you busy girl/

    And yes, I was not joking about the getting back to the busy life LOL! Ok, maybe not busy, but...regular. It's nice to have rhythm and direction in life. I certainly wouldn't want to be on vacation forever! ;)

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Hoooo amzing pics xoxo

    http://silhouetteparisienne.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Me encantan las fotos!!
    Besos
    http://www.lookladymode.com/

    ReplyDelete
  36. tengo siglos queriendo un sueter de animal print como el de la primera foto!

    ReplyDelete
  37. Great pictures! Thanks for your comment and follow-following you now!

    stylebymj.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...