Pages

Saturday, July 16, 2011

Oh love, don’t let me go


When I was a little girl I used to love being photographed, I always was the girl in front of the camera smiling and screaming: one more, one more, I’m here! take me a photo!

I think that now I’m really bad in front of the camera, sometimes I wish I could look fierce as some other  bloggers with “model faces” but then I think that we are not walking around the city with those poses and faces, so at the end my pictures always represent the kind of normal girl that I’m in my reaaal life (except the first picture of this post, I really got “the” face ;)

What about you? What kind of girl are you in front of the camera?
See you.


Tomarme fotos para mi siempre es una locura, desde que era pequeña siempre he sido la muchachita que se ponía las manos en la cintura y sonreía sonreía y sonreía. 

Ahora con todo lo del blog no lo se, muchas veces creo que me veo demasiado normal, y otras veces sí, quisiera posar como esas blogers con rostros increíbles y expresiones alucinantes. Pero al fin y al cabo poner caritas y lucir super audaz tal vez no iría conmigo. Prefiero ser la muchacha sonriente de siempre,o la loca que se mueve por las calles y que siempre está peleando con quien sea que le tome la foto: “no, otra más, salgo chueca, noo! mis ojos están cerrados! ya saben….

Ah! obviamente la primera foto fue totalmente casual, no vayan a creer que puse esa expresión intencionalmente ;)
¿Cómo te llevas con la cámara? ¿qué actitud prefieres adoptar cuando te toman fotos?
Nos vemos.

66 comments:

  1. ay ami me encanta tambien la mascarilla que me has dicho, la verdad esque me gustan la mayoría

    Orchid style :)

    ReplyDelete
  2. Great outfit! I loooove your jacket xx

    ReplyDelete
  3. me encanta!!! Besos guapa!
    http://www.lookladymode.com/

    ReplyDelete
  4. me encanta la chaqueta, ese azul es q es tan bonito!!!

    Besitos!!

    ReplyDelete
  5. Es toda una odisea hacerme fotos, yo no se posar y normalmente en las que salgo bien son casuales =)

    Kate

    ReplyDelete
  6. that's a lovely mix and match dear!thanks for the wishes :)

    ReplyDelete
  7. Me encanta todo el outfit!! es genial, y las botas ideales =)

    ReplyDelete
  8. Great combination!
    I love your blazer :)
    x

    ReplyDelete
  9. Creo que el toque super especial en este outfit. lo da la chaqueta en ese azul klein!!
    me encanta!!!!!

    ya te sigo guapa, espero me visites pronto....

    beso grande desde Alemania.


    http://trendrebajas.blogspot.com/

    Faby.

    ReplyDelete
  10. Thanks for your comment , how are you ? :)

    ReplyDelete
  11. Hehe, on the left I have a translater, you just have to click on your language, maybe it helps :P

    ReplyDelete
  12. love your jacket!

    I like to be photographed if nobody looks at me. if there is anyone besides myself and who take pictures (usually my husband) I am ashamed and can't make good photos.

    This is very difficult because I live in a big city with many people. I very often give up good locations because they are too busy.

    However, I believe that making a good blog with good photos is important to overcome the embarrassment and try to do better.

    Many people believe that bloggers are self-centered, I think they just try to do a good job. it is useless to be shy if you want to make a good blog.

    ps. every single comment you leave on my blog is always very apriciated darling!

    ReplyDelete
  13. Really great outfit :D
    Love your legging!
    xxx

    ReplyDelete
  14. awesome outfit! i really love this electric blue paired with black and those leopard spotted tights.

    lovely blog anyway.

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. you look amazing and you're a great model for pics...
    On my blog there's an exclusive interview to paola iezzi, a famous italian singer. I wait you there for a comment...follow each other? 8)
    http://www.asipoffashionbaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Love the mix of your outfit!!

    and haha..don't worry, I'm really bad in front of the camera too, so we don't all have model faces (but I think you looked pretty good) :)) tee hee

    - Che

    http://www.oddcandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. You are gorgeous and should not be camera shy at all!

    xo
    Janelle

    www.janellehaskin.etsy.com

    ReplyDelete
  18. Deppa! You look so cute! I love your leggings! You are a very photogenic person so don't be afraid! I'm kind of silly in front of the camera and I love doing different expressions :-) xoxoxoo

    ReplyDelete
  19. Oh you look fabulous, I love your tights! ♥

    And I am a grumpy awkward girl in front of the camera, I hate having my photo taken actually. :|


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  20. that's the coolest outfit I've seen today- Love the backdrop too!
    Come follow my blog hun :)

    ReplyDelete
  21. I really like your bag! Where did you get it?

    seven-percentsolution.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Love your outfit, so original!!!Great thights!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. i truly adore the back ground wall! you are beautiful with amazing style as well.

    ReplyDelete
  24. greeeeat look and pictures!!!
    xx

    ReplyDelete
  25. Nice girl, i love the blue jacket and the bag;D

    ReplyDelete
  26. Me encanta tu chaqueta!
    Yo también me he llevado siempre bastante bien con la camara y la verdad es que me gustan bastante :)

    Un besito

    ReplyDelete
  27. Great look and great location!
    When i was little i loved to be photographed, cause my dad photographed me a lot!
    xoxo
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. This blue blazer is stunning!!! I am now following you on google & bloglovin and I LOVE your style xx

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/amarivintage

    ReplyDelete
  29. I like to be photographed as that naturally, happy girl. I think the happy part usually comes through though not always the natural bit!

    Btw, that extra follow on Bloglovin’ is me - need to keep up with your various expressions which are far more than 'normal'. Come keep me company there if you’re a believer that sharing is caring!


    With lots of love from Sydney,

    x Kel

    Still living vicariously through pretty things at www.amuseabout.com

    ReplyDelete
  30. Loving your blog and this look! That wall mural makes the perfect backdrop :)

    xo Lynzy
    www.sparklingfootsteps.com

    ReplyDelete
  31. ¡Me encanta este post! Las fotos con el graffiti detrás son fantásticas y me he enamorado de tu blazer azul ^^
    No sabes cuánto te entiendo en lo de las poses de las fotos, a mí las fotos me las hace mi novio y me da menos vergüenza por lo mismo, pero llega un momento en el que dices "vale, ¿cómo me pongo?" jajaja las poses son limitadas y hay que tener cuidado con ellas, porque, al fin y al cabo, deben quedar naturales, no parecer demasiado forzada porque puede quedar ridículo ¿verdad?
    ¡Muchos besos cariño!
    www.lowchic.es

    ReplyDelete
  32. That's a wonderful outfit!
    And wow, also a great painting :)


    Ps: Join our giveaway

    ReplyDelete
  33. cool tights! and the blue suits you so well x

    ReplyDelete
  34. love this outfit, your tights are just gorgeous! ♥

    ReplyDelete
  35. omg baby!!! you are so awesome!!! I adore you!!!

    ReplyDelete
  36. Cute outfit! You look adorable!

    hugs and kisses by Mani.

    ReplyDelete
  37. Tengo calor...tengo calor...tengo mucho calor con ver esa ropa!! jajaja.
    Esas medias son las que tanto me gustan!! :P

    Es cierto, no sé cómo no se me ocurrió poner el estadio lo primero, o incluso, dedicarle un post para él solo...vaya, me has dado una idea!! jajaja.

    Respecto a lo de la Copa América, de qué país eres? No lo recuerdo bien! jaja.

    Besos <3

    ReplyDelete
  38. i also feel the same as you..abt taking pictures...But i know in the end the pictures in our blog is the person who we are...love ur pictures..and loving the combination of leopard and blue in the outfit!! u look beautiful!!
    xx

    ReplyDelete
  39. yo no me llevo muy bien con la camara jajaja a parte no tengo fotografo ya :( y mi esposo llega muy tarde como para tomarme las fotos... ni mooodo!! tu como sea te ves muy bien y ese outfit me encantooo!!! yo tengo unas medias parecidas pero no me animo a ponermelas jaja por cierto, ya te sigo oficialmente :D

    ReplyDelete
  40. Entiendo lo que dices de las poses de modelo, para mi no resultan para nada, por eso lo más fácil es sonreír como siempre y ya! Pero lo lograste en la primera haha besos!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  41. THAT'S THE STREETSTYLE! GREAT!

    ReplyDelete
  42. Creo que la gracia del blog radica en justamente mostrar la naturalidad y que se trata de un medio al alcance de la mano de todos. Por eso sí a las fotos espontáneas y sin mucha vuelta!

    ReplyDelete
  43. Great outfit! The blazer is an amazing color and love the background you chose for this photo shoot!

    http://www.badjoan.com
    http://www.badjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. wow lot of color!!!! and i love it!!!
    really love the blue blazer!
    i'm following you by google friends hope you'll do the same ONLY if you'll like mine
    xoxo


    Syriously in Fashion
    Kandee Shoes GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  45. ¡¡Qué bien te sienta ese azulón!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  46. such cute outfit you are wearing in these pictures!!

    ReplyDelete
  47. Amazing pictures! Great outfit and background!

    ReplyDelete
  48. So damn cool! I love your boots! Your mismatched style with the graffiti background compliments each other! I LOVE that! ♥
    -Anna

    ReplyDelete
  49. I really love the colour of that blazer! And oh, those leopard leggings! These are really cute photos!

    Sincerely,
    Sabrina

    ReplyDelete
  50. A mi me gusta cuando las bloggers sean más naturales enfrente de la camera. Hay muchos que es evidente quieren ser modelos, pero yo solo quiero ser más o menos bonita. ; ) Estoy de acuerdo que es más dificil ser natural con una camera ahora que de niño...

    ReplyDelete
  51. Love this mix!! The blazer is amazing!! Love that colour:)

    xx

    ReplyDelete
  52. Primera vez que me paso por aqui !!!! Me gusta tu blog !!! enhorabuena

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...