Pages

Tuesday, July 5, 2011

Empire of the sun


Just one exam more and I’ll be free for 3 weeks :) yeah, winter holidays.

Maybe the tittle of this post doesn’t represent the huge cold that I’m feeling right now, but yesterday I had a lovely day walking arround my city with one of my brothers, of course that was a little journey but I definitely enjoyed it and also I noticed how funny is he.

My city is a nice place to enjoy the life, even in winter I have the oportunity to go out and feel happy. I wouldn’t change it for anything, the beach is near, also the river, forests and the mountains are 3 hours from here. Perfect don’t you think?
Also I was anxious to try to walk lots with my new booties and they were totally comfy, so until now they are totally approved :)
What do you love of your city?
Deppa.

Sólo queda un exámen y tendré mis 3 semanitas de vacaciones ¡felicidad!
Ayer tuve un día comodísimo, donde me di cuenta cuánto adoro el clima de mi ciudad. Aún en invierno y con el frio que me congela hay días donde el sol se aparece majestuosamente, y aunque casi no da calor la energía que proyecta es lo máximo :)

Pasé unas horitas dando vuelta con uno de mis hermanos, quien por cierto es graciosísimo y me divertí bastante. ¿qué más se puede pedir de un día de invierno?.. oh! mencioné que estoy a un par de minutos de la playa? tengo un río gigante, bosques y a sólo un par de horas me encuentro con las montañas nevadas? fabuloso :)
¿qué es lo que más te gusta de tu ciudad?
Nos vemos!
Deppa.

28 comments:

  1. Ya no te queda nada, mucho ánimo!! Me gustan ntus botas :)

    Te dejo un premio en mi blog, pasa a buscarlo cuando quieras!!

    Un besito guapa!

    makingfashionnotwar.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. the city looks beautiful, love your boot!!
    http://mystylebyjoandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. good luck on your exam dear!! it feels good to be on holidays, trust me :D xx

    ReplyDelete
  4. Beautiful pictures and I love your boots!!

    ReplyDelete
  5. Me gusta tu look, las botas son muy chulas. Y por Dios que envidia de tiempo, yo quiero frío!
    Suerte en los exámenes! No te queda ya nada!

    Besitos mil!
    Sandora

    ReplyDelete
  6. ¡Qué fotos más bonitas!

    A mi de mi ciudad...creo que me gusta todo,jejeje!!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  7. I just discovered your blog, very beautiful and well done!

    I will follow you!

    Mari
    www.myredsecret.com

    ReplyDelete
  8. cute!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. tus fotos son de lo mejorcito, me encantan!! ) un beso enorme, sigue asi con el blog, me chifla =)

    http://monisdressingroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. wonderful look and also amazing pictures! Adore the place you took the pictures <3


    xxxx

    ReplyDelete
  11. ¿aún en invierno? ¿de donde eres? A mi Valencia me gusta, pero no me importaria vivir en cualquier sitio...me gusta mucho su clima, su gente y su comida ñam ñam jajaja

    ReplyDelete
  12. Looks like you're having fun exploring the city Deppa! Boots are perfect for walking around and they look great on you! I haven't much time for going around my city much since I'm so busy with school and work. Talk to you soon! xoxoxoo

    ReplyDelete
  13. ¡me molan estas fotos! sobre todo la primera y la última!

    mucha suerte con ese examen.

    ReplyDelete
  14. One more exam! Power through it and enjoy your break! I love this outfit...the bag and shoes work so well together. Very autumn feel. I love my city for the people. Creative, kind, smart.

    Btw, in response to your comment on my blog, I didn't buy 11 bras lol. I tried on 11, and bought 4.

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Love the photos in this entry, it's as if you are bringing the readers with you on your walk. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  16. Hola linda! Escribo para saludarte y platicarte que mi blog pronto cumplirá un año, y haré un post especial de todas las bloggers que me han apoyado e inspirado en este año como tú que has sido siempre tan linda, me gustaría me escribieras unas palabras para felicitarme y junto a esto,me dejaras poner una foto tuya, espero me escribas pronto, significaría mucho para mi!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  17. I love these photos. You're blog is wonderful!

    xo,
    Em

    ReplyDelete
  18. amazing pictures and boots. Yes I love my city!
    winterbag.blogspot

    ReplyDelete
  19. Muy bonitas fotos!! que tal el examen? :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  20. Mucho ánimo con los exámenes, ya sólo te queda un pequeño empujón!
    Muy guapa por cierto!! :-D
    xoxo

    bluedresseddoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Amazing pics!I definitely love my city!!!
    good luck on your exam!
    xoxo
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super cool photos! =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Muy lindas tus fotos!! Me encanta en especial la última... Un beso!

    ReplyDelete
  24. i love your boots! soo cute :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Your city looks lovely, and I certainly wouldn't complain about those winters! I love bits about all of my cities... Barcelona is currently my favourite, but sadly I'm leaving. ; (

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...