Pages

Wednesday, July 27, 2011

And threw away the color


I don’t know why but the outfit that I wore today make feel like the little girl that I used to be lots of years ago.

Maybe the oversized sweater and those pinks jeans  represents the kind of clothes that my mother used to choose for me. She always bought baggy clothes for me, so that way I would keep and wear the clothes more time.

Moreover that hairstyle is very characteristic of my childhood.

What about you? what kind of clothes you used to wear when you was a little girl?
See you
Deppa.

No se las razones aún pero este outfit del día de hoy me hizo revivir mi infancia como nunca antes.

Y mirando las fotos creo que se debe especialmente al sweater holgado que llevo puesto y al color rosa de los jeans. Mi mamá era de esas que siempre me compraba ropa grande para que así me durara más y más años.
De todos modos ahora me encanta :) Y agrego que ese tipo de moño (o tomate como lo llamo yo) es el peinado más característico de mi infancia!

¿Cómo te vestías cuando eras pequeña?
Nos vemos!
Deppa.

34 comments:

  1. Wow Deppa! Those pink pants remind me of candy! So cute! And it's nice to see your smile! When I was little, I love wearing puffy skirts :-) xoxoxoo

    ReplyDelete
  2. Those pink pants are so amazing! I love the pop of color!! :)

    ReplyDelete
  3. I love those pink jeans, I need to get a pair!
    x

    ReplyDelete
  4. Love the 2nd pic ♥
    I love your blue coat ♥ soo cute and love your bag. :)

    lol, I still have some clothes from when I was a teen, and yes it still fits me. :D
    -Eliza

    ReplyDelete
  5. Ahhh! This outfit is so cool! The colors are so bold and they just work great! Lovin' the jacket and boots!

    http://catherineava.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. When I was a kid my mum used to dress me with all stars and ripped jeans. 20+ years later, I still follow her rules! Great coat.

    Kiss,
    Froso from Style Nirvana.

    ReplyDelete
  7. Yo con vestidos y lazos en la cabeza!!!jajajajaja!!!creo que sí, más o menos como ahora!!!

    A mi tu abrigo también me ha recordado a la infancia!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  8. Your coat is so sweet! Love the color of it and your pants are nice as well ^-^

    ReplyDelete
  9. Those pink jeans are so cute!!!
    Love this color combination!
    xoxo
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. I love that young vibrance and sheer innocence of your outfit.

    It's wonderful in so many ways.


    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    totally seeing red

    ReplyDelete
  11. thank you honey :)
    love your blazer!
    have a great day too :**

    ReplyDelete
  12. Hi :)
    Thank you for your comment on my new post!

    -Eliza

    ReplyDelete
  13. I love the pink pants!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love baggy striped jumpers... can't go wrong!
    Good choice mum

    ReplyDelete
  15. great colour combo. love the first shot especially the backdrop and that cute smile!

    ReplyDelete
  16. Love your coat and as you have styled your colored pants!Great look!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. even though you feel like a little girl, the look is very modern and grown up! I love those pink jeans on you! :)

    http://samalamode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Tienes un aire muy angelical <3 y el pantalón te queda genial.

    Me encanta tu blog, sin duda alguna te sigo.

    kiaraabril.blogspot.com

    x

    ReplyDelete
  19. Great pictures, I'm loving the outfit :)

    ReplyDelete
  20. Hey !
    That jacket look super cute with those jeans :)
    I used that hairstyle when I was a kid too.
    Xoxo

    ReplyDelete
  21. me encanta el outfit!
    De ahora en adelante subiré más looks ahora que mi "fotografo" ha dejado de trabajar!

    un besito guapa!

    ReplyDelete
  22. Cute outfit, I love that jacket! xx

    ReplyDelete
  23. loving this outfit:) especially the blue jacket I love.

    ReplyDelete
  24. Jajaja, es que se llama "cachimba" aquí...allá cómo lo llaman?¿ jajaja.

    Me encanta el abrigooooooo, los detalles de los botones son preciosos, y el "tomate" te sienta genial! jajaja :)

    Buen finde, besos! <3

    ReplyDelete


  25. I love your post and blog so much!!!.))

    I need your help. I spend another survey but this time with another question.
    "Where do you prefer to shop? What is your favorite shopping center?"

    ReplyDelete
  26. me encantan los pantalones!!! son muy muy guays :D buen outfit preciosa!

    Ten buen fin de semana!

    www.sickbytrend.com

    xx

    ReplyDelete
  27. me quedo con los pantalones! :)

    feliz sábado!!!

    SayQueen

    ReplyDelete
  28. Sera por el abrigo?? yo de pequeña tenía uno parecido a ese, lo tuve un año en rojo y cuando crecí un poco me compraron otro en azul, llegué a odiarlos! y el año pasado encontré uno azul muy parecido al que llevas y me lo compré sin dudar, me volvieron a encantar!
    me gusta tu outfit, el color de los pantalos es genial, y el abrigo ya sabes que me encanta ;)
    un besito

    ReplyDelete
  29. que lindo outfit... de lo que mas me acuerdo de cuando era ni;a eran unos mo;os para el cabello que mi mama me hacia extra large, me cubrian casi toda la cabeza jaja :P

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...