Pages

Sunday, July 24, 2011

And I’m going to enjoy it


Today I would write about lots of things. How much do I love this blue color, how much do I love cheap vintage blazers and how much time do I spend trying the designs of my nails. So I decided to talk about the blazer! wich is very similar to another one that I have, but this is a little bit different: It has gold buttons and shorter sleeves.

Of course that a blazer is perfect for every outfit, I’m never tired of blazers, so with a perfect pair of jeans I have nothing else to add it.

Did I mention that I costed a half of a dolar? Yeah! I’m very lucky!
See you!
Deppa.

Hoy se me hace difícil escoger de qué escribir hoy, ya que podría partir diciendo lo mucho que me gusta este color azul; lo mucho que me gustan los blazers o cuánto tiempo demoro pintando mis uñas con el diseño de leopardo. 

Pero prefiero hablar de esta chaqueta que se parece mucho a otra azul similar que tengo, pero varían los botones dorados, las mangas más cortas y obviamente la forma.

Para mi un blazer puede armar completamente un outfit, siempre hacen que todo luzca mejor y son muy cómodos. ¿Ya dije que este me costó más o menos la mitad de un dólar? Sí, ¡que afortunada soy!
Nos vemos.
Deppa.

33 comments:

  1. LOVE UR NAILS!
    www.thefourthcornerofstephanie.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Qué chaqueta más bonita! me encanta el color!!
    xoxo

    bluedresseddoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Beautiful blue jacket! And your nails, too! :)

    Please visit my blog and if you like it, follow me. ;))
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Very cute nails, Deppa! And I love the jacket!

    ReplyDelete
  5. muchisimas gracias por tu comentario en mi blog, no sabes la ilusión que me hace... =) Por cierto, acabo de ver este look y me he enamorado de tu chaqueta!! Es preciosa,el color y sobre todo el toque de los botones dorados.
    besitos!!

    ReplyDelete
  6. Hola guapa!!
    Me encanta tu blazer, es fantástica y adoro cómo la has combinado con ese camel. Tus uñas are to die for!

    Besos!!

    Priscila. My Showroom

    ReplyDelete
  7. Me encanta tu blazer, pero sobre todo tus uñas estas divinas!!
    Un beso..

    Visita mi blog en: www.juliphotodiary.com

    XX
    JULI

    ReplyDelete
  8. half a dollar?! wow! amazing blazer, i love the color!
    and your nails too! :)
    xoxo Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. LOVE that blazer, you got such an awesome deal!! :D *jealous*
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  10. i love blue too! and i love your blazer <3
    thanks for following, i'm following you too :)
    check out my latest post :)

    dee
    Joie de Vivre

    ReplyDelete
  11. Nice blazer, I too can never get tired of blazers, IT'S SOO NEEDED! :D
    I like the color of the sweater or top your wearing under the blazer, goes great with the blue and also the gold buttons on the blazer :D
    Love your nails as well! ♥

    Thanks for your comment on my last post! :)
    -Eliza

    ReplyDelete
  12. I love the jacket - you got it for a bargain girl, amazing!!

    ReplyDelete
  13. I love the blazer, amazing colour and buttons! :D

    fashionatemybrains.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Beautiful outfit the jacket is such a great colour!

    Love the nails, how pretty!

    Girl about Town XxX

    ReplyDelete
  15. I loooove that blazer and you styled wonderfully!!! and what an awesome job with your nails!!! :)

    ReplyDelete
  16. What a beautiful blazer! <3 I'm crazy about the gorgeous gold buttons!


    x
    Lost in the Haze

    ReplyDelete
  17. This blazer is amazing!!!
    And, yes you are very lucky!^^
    Great job on your nails!
    xoxo
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Love that blue blazer and your nails !!
    xx

    ReplyDelete
  19. Love that first shot! Awesome outfit, awesome nails!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  20. Awesome nails, and gorgeous look!! xx

    ReplyDelete
  21. beautiful blazer!!! its such a gorgeous color :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. omg Deppa, it always seems like you find the BEST deals ever! I swear you could buy 10 pieces of clothing with $10. So jealous! :D And I love that colour of blue...have you worn it before on the blog? I feel like I've seen it before.

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. wow toda una gangaaaa!!! el diseño de las uñas me encantoooo!!! esta muy divertido! un beso

    ReplyDelete
  24. Me encanta la blazer!!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  25. Yo tengo una muy parecida pero de doble botonadura :) es muy bonita la tuya!!
    Un besazo

    ReplyDelete
  26. Hi Deppa! That's such a gorgeous blazer! I'm in love with the color! xoxoxoo

    ReplyDelete
  27. your nails are super awesome! did you do this yourself?;) looks good.

    ReplyDelete
  28. te haces tu misma las uñas?? quedan genial!!
    la chaqueta me encanta!! y es que el azul es mi color preferido, me enamora cualquier cosa en ese color!!
    besitos

    ReplyDelete
  29. me encanta el look!!!y las uñas son geniales!!las has hecho tu??son increibles!!

    un besazo

    www.styleinmadrid.com

    ReplyDelete
  30. Your nails are awesome but your outfit is chic!
    xoxo asiahlynn

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...