Pages

Friday, June 17, 2011

I promis I won’t turn around and I wont let you down


Today I didn’t do any efford to resist to these babies. It was love at first sight and you know a “girl in front of the 50% discount is the best feeling in the entire world”. The bad new is that I didn’t buy the new boots that I wanted and the parfum either, but at least my heart is full for today :)


Hoy no fue necesario esforzarme mucho para resistir a estos accesorios. Honestamente tampoco fue tan difícil decidirme si comprar o no cuando vi el 50% de descuento :)
Lamentablemente no compré las botas que quiero ni mucho menos me pude decidir por un perfume, pero al menos mi corazón está completo por hoy!

24 comments:

  1. i love this ring! gorgeous :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Encantador! Preciosa!
    Wonderful! Absolutely wonderful!

    ReplyDelete
  3. This jewelry is really pretty and even better that it was on sale! =)

    star-crossed smile

    ReplyDelete
  4. Que preciosura :D...excelente todo y me uno a tu lindo blog, te sigo dede Panama

    ReplyDelete
  5. Great ring! I love getting things on sales :)

    Oh and if you haven't already don't forget to enter my Lush Giveaway

    ReplyDelete
  6. love both pieces and with the discount well why would you resist :)

    ReplyDelete
  7. jaja que bueno me he reído con el comentario! pero no lo dedicaba a los hombres sino a las compras! jejeje ya me gusta leer algún comentario de desaprobación de algo! no me gusta q siempre sean flores... la verdad por delante :)

    Un besito Deppa y como siempre gracias por tu sinceridad!

    por cierto me quedo con la libelula!

    ReplyDelete
  8. cool!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ¡Me he enamorado de tu anillo! ¿De dónde es? Es realmente precioso, tengo que hacerme con uno de ese estilo... =)
    ¡Mil besos cielo!
    www.lowchic.es

    ReplyDelete
  10. Deppa! I love these rings so much! The discount is pretty sweet! Lucky you! I'm relaxing at home too and eating lots :-) xoxoxoo

    ReplyDelete
  11. Qué anillo más bonitooo!
    Hace mucho que no hablamos, esto no puede ser, eh! jajaja.
    Feliz finde! <3

    ReplyDelete
  12. el anillo es super bonito y original!

    ReplyDelete
  13. que anillo tan bonito!! me ha encantado! un besito guapa!

    ReplyDelete
  14. Definitely worth the catch! :D Lovely accessories bought! :D

    XoXo

    http://pretzyness.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. This ring is so gorgeous! I love the pictures.

    xoxo
    Meera

    ReplyDelete
  16. Chulísimos... y si además tenían descuento.... perfecto! Besos

    ReplyDelete
  17. 50% off! Great find deppa!! The bracelet's gorgeous. Reminds me a bit of House of Harlow.

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. very nice pieces! :) following you. :)

    hope you could visit my blog too!

    ReplyDelete
  19. aaah ya tenia mucho sin pasar por aqui, sooorry!! es que he andado muy ocupada... pero este anillo es.... mmmm... no seeee! me encantoooo! esta increible :D

    y si, la basura de otros siii es mi tesoro! jaja un beso!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...