Pages

Sunday, June 19, 2011

Don’t hold your breathe


If you are a blogger, you already know how crazy we are with photos, and sometimes is really funny to check them and notice that our files are totally full  of unknow images.
My camera is always with me, and yes, I must admit that sometimes is a little bit embarrasing to take pictures of everything, so I try to calm down my enthusiasm “blogger mood” and just breathe.  Also some people says: Why do you always have your camera in your bag? (Ok, that is my secret ;)
What about you and your pictures?
Have you all a wonderfull week!
See you!


Si tú eres un/a blogger, estoy segura de que sabrás exactamente a lo que me refiero cuando digo que las bloggers estamos “llenas” de fotografías, y muchas veces es divertidísimo revisar nuestros archivos y notar que aún hay miles de ellas un tanto “desconocidas” o simplemente “olvidadas”
Yo llevo mi cámara siempre conmigo, uno nunca sabe “dónde” existirá la posibilidad de fotografiarse, o simplemente encontrar algo increíble! Aunque confieso que muchas veces debo calmar mi “ánimo de blogger” y dejarlo para otra oportunidad. Incluso la gente pregunta ¿por qué siempre tienes la cámara contigo? (Ok, ese es mi secreto ;)
¿Qué hay de ti y las fotos?
Les deseo a todos una súper semana!
Nos vemos!

26 comments:

  1. Ooh love these shots! :D And yea...I go camera crazy too, but its so fun ;)
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  2. Thanks for the follow. Im following back :)

    Definitely, Maybe

    ReplyDelete
  3. Hasta que empece a bloggear es que me he hecho fanática de la fotografía, y es verdad a veces me preguntan "y la cámara para qué?" pero hay tanta belleza en cosas tan sencillas que provoca fotografiarlas! Espero tengas una bonita semana! besos!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  4. cute! love it :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Haha! Once I get my desired camera, you better watch out because I won't be afraid to take photos of EVERYTHING!

    But yes, atm it does feel a little strange taking photos of unusual things in public...
    It seems out artisticness is getting interfered with people's stares.

    Love all of these photographs. :)

    xx

    ReplyDelete
  6. Gracias por el comentario!!!jejejeje pues cuando hagas si quieres el postre lo publicas o me dices como te va no?besos guapa!

    ReplyDelete
  7. ¡Qué fotos tan bonitas! Pues por fotos como éstas merece la pena ir siempre cargada!!!!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  8. I love these shots! I understand completely about the camera effect on bloggers.
    Thanks so much for following! I have done the same-love your blog.

    xoxo
    Meera

    ReplyDelete
  9. unas fotos geniales!!!!! yo también me he apuntado a las uñas azules ;)
    muaks

    ReplyDelete

  10. oh.. so nice post.)
    Love your blog.))

    I now spend a survey of bloggers with such questions.
    1. Why did you create a blog?
    2. For whom you taking him? Want to be popular?
    3. How long will it keep going?

    ReplyDelete
  11. Y cuanto transmite una foto verdad?? me ha encantado tu post.
    Bs y que tengas una feliz semana

    ReplyDelete
  12. beautiful nailpolish color! xo

    ReplyDelete
  13. pues por supuesto que eres una de ellas!
    me han encantado tus fotos! son muy sesenteras!

    ReplyDelete
  14. Haha, I can actually be a really bad blogger sometimes and forget to take pictures, but I'm trying to be better because like you said it is really fun to look back at them! =)

    star-crossed smile

    ReplyDelete
  15. Me encanta el color del esmalte de uñas!! lindas fotos, un besin! ;)

    ReplyDelete
  16. Love the turqoise color nail polish! & the ring too :D Thanks for dropping by my blog, am following you now <3

    XoXo

    http://pretzyness.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. cute!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. OMG I looove your nail polish! xx

    Oh and if you haven't already don't forget to enter my Lush Giveaway :)

    ReplyDelete
  19. ¡Te entiendo totalmente! Yo SIEMPRE llevo la cámara conmigo porque nunca sabes dónde puede haber algo que te inspire para fotografiarlo =)
    Tu selección me ha encantado, has captado unos detalles preciosos.
    ¡Mil besos cielo!
    www.lowchic.es

    ReplyDelete
  20. graciassss. Debería ahcer como tú y llevar siempre mi cámara conmigo que luego hay muchas cosas que me quedo con ganas de fotografiar...

    ReplyDelete
  21. toda la razón, un montón de fotos "olvidadas" que guardamos en la recámara!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...