Pages

Monday, June 6, 2011

Dazzling her eyes, tickling her hands


Guess who has got a new bag?
Yeah me! and that definitely confirms that I’ve been the same girl all this time, but just more selective :) and now I am totally happy! You already  know what it means :my “man dilema” is totally over !!
Today I wore my (favourite) new belt, but unfortunately I couldn’t take decent pictures, so this is what I got.
Have a Grrrreat day sweeties!
D


Adivinen QUIEN? tiene una cartera  nueva!
SIIII yoo! estoy tan feliz que olvidé por completo ese dilema de que me estaba transformando en hombre o en una tacaña :D
Hoy tuve al fin la oportunidad de usar mi nuevo cinturón favorito, y como creo que un día es muy poco me prometí volver a usarlo mañana :D
Les deseo un día fantástico a todos :)
D

30 comments:

  1. though seeing only half of the outfit, i bet you look great in those~

    ReplyDelete
  2. Pretty photos! Wish we coulds see the whole outfit :)

    ReplyDelete
  3. yay for new bags! Loving the simpleness of this outfit - the belt looks great x

    ReplyDelete
  4. cute blog :X♥
    http://likaaak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Love these pics, really impressive!
    beautiful colors!
    xoxo
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Me encanta el maxi-vestido con el cinturón, y qué anillos!! Besos, buena semana <3

    ReplyDelete
  7. ¿cómo niña nueva con cartera nueva?Yo con vestido nuevo!!!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  8. Oh yay! So glad your man dilemma is finished! It's always a relief when that happens!

    Love the belt. And the pictures are great, they look artsy :)

    xx

    ReplyDelete
  9. i love your outfit! the maxidress looks great :)

    ReplyDelete
  10. jajaja así que finalmente cayó la cartera eh?? jajaja muy bien!
    Tienes un premio en mi blog, pasa a buscarlo cuando quieras!

    makingfashionnotwar.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Is it a maxi dress? Looove it!

    ReplyDelete
  12. not to bad photos :)

    sweet and sugars,
    Dias

    ReplyDelete
  13. Me gusta el vestido,bonitas fotos!

    Un besito
    C;

    ReplyDelete
  14. jajaja me alegra que resolvieses tu dilema =D El cinturón es muy bonito y los anillos también me han encantado.
    Y lo del blanco y negro... ¡realmente lo hago sin darme cuenta! jajaja es cierto que me encanta, me siento muy cómoda con esa combinación pero lo hago de forma inconsciente ;)
    ¡Muchos besos!
    www.lowchic.es

    ReplyDelete
  15. El cinturón es muy bonito y versatil! Quiero ver la cartera ya! pd. sobre tu pregunta en mi blos ESL es "english as a second language" soy profesora de inglés ;)

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  16. buen outfit!!!! y los anillos me encantan!!!
    muaks

    ReplyDelete
  17. Wow, i really love your pictures!! Follow you now. If you have a minute follow back?
    x milla
    http://misspeppervintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. love this outfit and congrats on the new bag! lovely blog :)

    pepperandchips.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. These shots have a mysterious look to them :)

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Love the dress and its color!

    xo

    ReplyDelete
  21. Great dress! and I looove that belt xx

    ReplyDelete
  22. Awesome!! Love the dress with that belt!

    ReplyDelete
  23. Is that some kind of scarf you have in the last photo? Well whatever it is, it looks amazing! Nice belt, and happy you got a new bag! :D

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...