Pages

Thursday, May 5, 2011

When he comes to me I am ready

Finally today  is thursday, this is one of my favourite day of the week, specially because is the last day of class and friday I only have my internship. Usually on thursday I go to shop and today was not the exception. A nude vintage bag screamed my name…and you know.. nobody can resist ;)

Finalmente hoy es jueves, este es uno de los días favoritos de mi semana, especialmente porque mis clases son más livianas y porque el viernes sólo me dedico a la pasantía (cosa que me entretiene montones). Los jueves además me voy de compras (para premiar mis agotadoras semanas) y hoy no fue la excepción, una cartera vintage de color nude gritó mi nombre…y ya sabes, nadie se puede resistir ;)

3 comments:

  1. Enseñanósla eh?! Que seguro que debe ser preciosa!!!

    Besos rojos y feliz fin de semana! ;-)

    ReplyDelete
  2. Now i'm so curious to see this vintage nude bag!
    Good luck! ;)
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...