Pages

Saturday, April 9, 2011

Without you, It’s a waste of time


Finally is saturday and I spent this morning with my little brother shooping some vintage things, he is really patient and he is only 7 :D
Unfortunately I didn’t find pretty things :(  and the bags that I wanted had been all sold out. Suddenly I found a Chanel but it was a fake one :(  Result of today: no purchases Oh no!
Can you see how the black is a perfect match with some bright colors? Oh I love my nails.
See you!

Finalmente es sábado y pase toda la mañana con mi pequeño hermano en busca de algunas cosas vintage. Felicidades para él que es muy paciente y sólo tiene 7 :D
Desafortunadamente no encontré cosas lindas, e incluso las carteras (bolsos) que quería ya no estaban.  Así que el balance de hoy es: no hay compras nuevas :(
¿Notas lo adicta que estoy a los colores neón? Incluso el negro va muy bien con ellos y me encantan mis uñas.
Nos vemos!

20 comments:

  1. Love those photos! And UGH! I hate when I can't find things...but today was bad for me too since I actually found stuff...too much stuff
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  2. nice bracelet and nailpolish color!
    x

    ReplyDelete
  3. Their half between 3 quarter lenth trousers and normal length trousers, and at the hem of them they turn up.
    If you want, you can search on google images, as I know I'm not the best at explaining things!

    xo

    ReplyDelete
  4. ¡Geniales fotografía! Muy buenos colores, como siempre.
    ¡Saludos!

    Mau.

    ReplyDelete
  5. Hola!!!!
    que fotografias tan buenas, me han encantado!
    te sigo!
    besos y feliz domingo

    Loca por lo tacones

    ReplyDelete
  6. Me encantaron las fotos y tus uñas igual. ya te sigo y espero que vos también ami :) besos

    ReplyDelete
  7. Hi Deppa! Your nails are so pretty! Bright pink looks amazing with your black dress! I'm looking for the perfect yellow dress too! Hope we'll both find it :-) xoxoxoo

    ReplyDelete
  8. love the nail colors and the bright colors are so right these summer!!

    ReplyDelete
  9. I love your nails! Those photos look great!
    http://www.fashuhneestah.com/

    ReplyDelete
  10. Que fotos más bonitas,el color de uñas nos ha encantado.
    nos ha gustado mucho tu blog y te seguimos.

    ReplyDelete
  11. Y a mi! El color es genial.

    Kate

    ReplyDelete
  12. answer:thank you so much for your lovely comment!!!

    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jajajaja la verdad es que si que es enorme el bolso, me encntan esas uñas!

    ReplyDelete
  14. Loving the nails! x

    myheartstumbles.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Muchísimas gracias por tu comentario!!!
    Me he reído muchísimo, los leo todos pero voy un poquito mas lento para contestar!!

    Me encanta el detalle de las uñas con ese LBD, perfecto!!
    Te sigo guapa!!

    xoxo
    http://myshowroombyp.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. me han encantado las fotos!!!!son muy chulas!!!un besito!!!!

    ReplyDelete
  17. Acabo de descubrir tu blog y me gusta mucho!!
    Aquí tienes una nueva seguidora ;)
    muaaaaak

    http://meandmylifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...