Pages

Friday, April 1, 2011

I’ve got soul but I’m not a soldier


I don’t know what happened with me because lately I’ve been so obssesed with the navy style. I can go out without something striped or without the navy blue…maybe I’m becoming into a fish (lol)
Today I had a nice day, but tomorrow will be even better :)
See you!

No se qué me ha pasado últimamente pero estoy tremendamente obsesionada con el estilo de marinera.
No puedo salir de casa sin algo a rayas, sin el color azul marino o algo similar. Tal vez me estoy transformando en un pescado :S
Hoy tuve un buen día, pero estoy segura de que mañana será mejor :)
Nos vemos!

20 comments:

  1. i love this look!!! gorgeous blazer! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Me encanta el look! el navy es genial.

    Kate

    ReplyDelete
  3. Navy...it must be the spring air! The nautical life is getting to our heads! I love that blazer too. Classic, but you can make it trendy at the same time.

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Me gusta mucho este estilo... y siempre es de moda en la primavera!

    (Entiendo bastante bien el español, aunque todavía hay palabras que no conozco. Imagino que mi español escrito no es tan bueno, pero eso es la vida. ; ) )

    ReplyDelete
  5. You look fab! Love the blazer. :)
    Xx

    ReplyDelete
  6. I love your blazer- the gold buttons are so perfect!

    star-crossed smile

    ReplyDelete
  7. Super cute outfit! Love the colors together!
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hi Deppa! Your outfit is such an inspiration! I love the combination of stripes with a bright colored skirt! I need to try that look! Any plans for this weekend? xoxoxoo

    ReplyDelete
  9. "Tal vez me estoy transformando en un pescado :S"

    Jajajajajajajajajaja!!!

    Deppa the fish! jajajaja, qué graciosa!!

    Sí...ultimamente llevo las pestañas postizas siempre, me gusta el toque que le dan a la mirada! Y para nada pesan, el único incoveniente es saber colocártelas y pegártelas bien, jajaja, con la práctica se aprende!

    Me encanta el look, esa chaqueta es preciosa!

    Besos y buen finde <3

    ReplyDelete
  10. ¡¡Gracias por esta energía positiva que nos transmites!! Yo hoy me he levantado feliz, feliz... Me gusta tu look, obsesión marinera? IDEM! Y qué bien has aplicado esta tendencia color block!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  11. lindisima combinacion!!! me encanto!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. absolutely love the jacket, i too LOVE navy! xx

    ReplyDelete
  13. This outfit is really great!
    Love colors, shapes, all!
    xoxo
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. in love with the blazer added with the stripes!

    ReplyDelete
  15. I really like navy style on you! Great!

    ReplyDelete
  16. great style I love it!! Really nic eblog and thanks for your comment regarding us as living dolls we actually really had a lot of fun :)

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  17. Mucho color!! Me encanta el look!!1
    beso!

    ReplyDelete
  18. i really LOVE the colour of your skirt:) great!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...