Pages

Sunday, April 17, 2011

But your words in my head


Finally (yesterday) I had  a pretty saturday! the truth is that I had too much funny moments .
As most of you already noticed I’m not a girl from the north hemisfere, so while you are experimenting the spring I’m starting with the autum, and I like it :) pretty outfits, sunny days and some extra details :)
Today I had a great morning that I shared with my brother who participated in a marathon. Lots of pictures that I will show you soon (the clothes of course, not of him ;)
See you and have a nice week!

Ayer finalmente fue sábado y para mi suerte tuve un día bastante lindo y divertido.
Como muchos de ustedes ya se habrán dado cuenta yo no soy una chica del hemisferio norte, por lo tanto mientras ustedes disfrutan de la primavera yo comienzo a sentir el frio del otoño. Pero no me quejo, de todos modos me gusta y me permite usar ropa linda :)
Hoy domingo además también me divertí bastante con mi hermano que participó en una maratón (donde obviamente yo no participé, sólo lo animé) y en unos días subiré las fotos (de la ropa obvio, no de él)
Nos vemos y que comiencen una linda semana :)

30 comments:

  1. Genial outfit!!
    xxx

    meandmylifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Muy guapa!!! besos rojos ;-) y feliz semana!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. that blazer is amazing!!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. you look really chic! love the hat!!

    http://samalamode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Deppa! Horray! I'm so glad to see your picture! I love your jacket and your shades! Very pretty outfit! My weekend was pretty relaxing and I managed to finish all my homework! See you soon! xoxoxoxoo

    ReplyDelete
  6. i love your outfit! the jacket is great and the stiped shirt is really cute!
    so tell me: what did you do with that blue coat you didnt like?! i'm actually dying to know! :D

    sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  7. Que linda! Me encanta este look... clásico y original al mismo tiempo! Sobre todo me gustan la boina y la chaqueta. : )

    ReplyDelete
  8. Y además, me estaba preguntando en que país vives....?

    ReplyDelete
  9. I love your jacket!
    Great look :D x

    ReplyDelete
  10. Super cute outfit!
    Thanks for your comment. Maybe you two were separated at birth haha :)
    http://www.fashuhneestah.com/

    ReplyDelete
  11. This striped top match very good with this blazer!!!
    really beautiful outfit!
    xoxo

    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. JAJAJAJAJAJAJA...no tuve tiempo para actualizar, pero ahí tienes fotos amorosas de las que odias para ver! jajaja.

    Me encanta el outfit, muy marinero!
    Y no te creas, por aquí esta refrescando otra vez :(

    Buen lunes, que yo estoy de vacaciones! :P

    <3

    ReplyDelete
  13. Estas guapisima!!! me encanta la blazer, la boina, la camiseta... en fin genial y con un gesto muy simpático.

    MUAS

    ReplyDelete
  14. Love the whole outfit: so chic! <3

    ReplyDelete
  15. estas muy guapaa!! me encanta el outfit completo,
    besitos,
    Mónica
    http://monisdressingroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Que belleza tus zapatos azules! Creeme que yo quisiera tu clima, aqui hace tanto calor que es imposible! Bonita semana, besos!

    Cess O. <3
    The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  17. Love that your happy, enjoying the sun and the bearer of such a lovely navy piece! Well done sweetie and love that your stopping by..Big Hugs! V

    ReplyDelete
  18. cute outfit - i love the blazer!! x

    ReplyDelete
  19. I gave you an award! Come check it out :)
    http://www.fashuhneestah.com/2011/04/sunshine-award-nail-polish.html

    ReplyDelete
  20. great oufit, i love your hat and blazer

    http://blogoftheprettythings.blogspot.com/

    xxx

    ReplyDelete
  21. Wow!!! guapisima!!! y el montaje con las fotos genial tb!!!!

    Un besote y feliz semana!!!

    ReplyDelete
  22. Vas muy guapa1 me gustan los detalles de tu look :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  23. cute outfit, love the touch of blue and leopard in it :)




    myblissisthisway.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jajaja, pero no eran sandwiches normales, el pan era muy raro y el sabor estaba delicioso, nunca había probado algo tan bueno! jajaja.

    Mañana otro partido con el mismo equipo...la final de una copa...estoy de los nervios!! jaja.

    Besos! <3

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...