Pages

Wednesday, March 23, 2011

See the world in green and blue


Do you know how much energy do we spend in fron of our computers? I don’t know but Im sure that are lots and lots.
So! Im sure that you know that the next saturday will be the “earth hour” Are you ready to turn off your computer? I am!! So YOU should (must) do it too! C’mon is just one day off and the earth will have more than “an hour” the earth will have its day :)
(Did the spring start there where you live? congratulations!! enjoy it! very soon the flowers will be in everywhere! like these flowers from my garden ;)
See you!

Te has preguntado cuánta energía gastamos en frente a nuestros computadores? Yo si, y lamentablemente, sin saber un resultado concreto sólo puedo imaginarme que gasto mucha mucha energia :(.
Así que hablando del tema estoy SEGURA de que ya sabes que este sábado 26 será la “hora de la tierra” ¿estas listo para apagar tu computador? YO SI! y lo haré durante todo el día, tu deberías hacer lo mismo!! vamos! es sólo un día fuera y así le daremos a la tierra algo más que sólo una hora.
(La primavera ya empezó donde vives? Felicidades! disfrútala! así todas(os) amaremos la primavera!! y pronto tendrás flores por todas partes. Así como las de mi jardín ;) 
Espero que te unas! Nos vemos!

21 comments:

  1. In NY, no spring yet... :( Love the flower with the bee....

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I must admit, I do spend quite a bit of time on the internet! There's so much on the internet though and you just lose yourself. Earth hour! I've been participating for the past 2 years, so can't wait for this one!

    https://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nice pics!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Just having a little stop by, couldn't help liking all those flowers..pretty..Always welcome to stop by I am Folklore too..xx V

    ReplyDelete
  5. A mi sí también. Creo que, como blogger en el sieglo 21, gastamao much demasiado tiempo enfrente de nuestros computadoras. Voy a apagar todas las luces para la hora, y no solo la computadora. A decir verdad, quiero por lo general pasar mucho menos tiempo con la tecnología.xx

    ReplyDelete
  6. Yo también lo haré, gracias por el recordatorio.

    Besos rojos y como siempre, bonitas fotos ;-)

    ReplyDelete
  7. Sin duda el día 26 apagaré el computador, yo también gasto mucha energía y la verdad es que 1 día no nos cuesta nada.

    Un besazo

    ReplyDelete
  8. these pics are B E A U T I F U L !!! :)

    ReplyDelete
  9. En mi casa se pagará todo y en la tienda donde trabajo como no nos permiten cerrar apagaré el escaparate.

    Kate

    ReplyDelete
  10. GREAT PHOTOS!
    Can't wait for the weather to warm up =)
    Neat post

    My Lyfe ; My Story

    ReplyDelete
  11. Love these photos! and ahh! I forgot about earth hour, thanks for reminding me! I'll be on vacation but thats even more of an excuse to not use any power :) Usually when I'm home we play Apples to Apples for the hour with candles for light, haha :D
    http://www.closet-fashionista.com

    ReplyDelete
  12. such a beautiful pics! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mi hermanita es la principal promotora de esto, ella no nos dejara fallar! Creo que es una grandiosa idea darle un respiro al planeta, que lindas las flores!

    <3 Cess O.
    http://blog.cessoviedo.com

    ReplyDelete
  14. hi! you have win an awards.. look on my blog!

    winterbag.blogspot

    ReplyDelete
  15. Tienes todas esas flores en tu jardín? son preciosas!! :)
    Y sí, en el otro post llevaba pestañas postizas, jaja, me gusta, te fijas hasta en los mínimos detalles!
    Un beso y buen fin de semana! <3

    ReplyDelete
  16. hmmm macro shots! :)

    http://lifespamphlet.blogspot.com/2011/03/my-cup-of-tea.html

    cheers!

    ReplyDelete
  17. Amazing pics, my fav is the red one!
    I love spring!^^
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Never heard of Earth Hour before, but it sounds like a good way to raise awareness! Lovely photos, so pretty & summery :)

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...