Pages

Friday, March 25, 2011

In the name of love


The week is almost over and Im almost happy! the only bad new is that thuesday (the day that I hate) is closer again!
Today I had a rainy morning, but Oh no! the sun is shinning again! time to change my outfit.
This weekend will be probably one of the hardest of this year, because I will do or try to finish one part of my thesis (dissertation) I don’t know the right word to describe it!
What are you going to do this weekend? any plans? oh! Don’t forget the earth hour ;)
See you :)

Esta semana se ha ido y estoy “casi” feliz :) La única mala noticia es que ya se aproxima el martes (el día que más odio en la semana)
Hoy la mañana estuvo lluviosa pero lamentablemente el sol ya está brillando allá afuera. Tiempo de cambiar mi outfit.
Este fin de semana será probablemente uno de los más complejos de este año, ya que terminaré, o al menos intentaré terminar una parte importante de mi tesis.
¿Qué harás este fin de semana? Algún plan? No te olvides de la hora de la tierra mañana sábado :)
Nos vemos :)

28 comments:

  1. I certainly wont be forgetting about earth hour! Happy weekend and good luck with the thesis, you can do it! love your ring too btw, x

    myheartstumbles.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No me voy a olvidar de la hora de la tierra mañana.

    Vaya, ¿así que haciendo una tesis y con tiempo para un blog? Es de admirar la verdad.

    Me gusta tu bolso. ¡¡Pues ánimo y feliz fin de semana!!
    A mi me tocan compras y cumpleaños (pero también acabar un trabajo de arte).

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  3. i love the hat, great outfit! x

    ReplyDelete
  4. El bolso es precioso!!! Y este finde a mí me toca estudiar...ya vendrán otros mejores!
    Besitos,
    María

    ReplyDelete
  5. Cute photos!
    Love your ring.
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. i love your bag and the bow ring is super cute!! great outfit <3

    ReplyDelete
  7. Que bonito bolso! y no me olvido de la hora del planeta ;).

    Kate

    ReplyDelete
  8. The bag is so cuteeee!!!!
    Nice pics!
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Muy chulas las fotos. Me encanta el gorro.

    Besos mil!
    Sandora

    ReplyDelete
  10. cute bag and hat!

    enter my giveaway? http://vickileestyle.blogspot.com/2011/03/200-giveaway.html

    xx

    ReplyDelete
  11. Good luck on your thesis! And yes, earth hour everybody! Cute outfit btw, love the hat.

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. adorable ring!

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hi Deppa! What a cute bag! The color is so versatile and chic! Hope you're having a lovely weekend! xoxoxoo

    ReplyDelete
  14. El martes es tu peor día? jeje, yo odio los miércoles!!! jaja

    Me encantaron las fotos y la cabecera ;)

    Besines

    ReplyDelete
  15. I LOVE YOUR RING. So cute *-*
    xxx

    pretty-ontheoutside.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Your ring is so adorable!! :) Where is it from?

    Also, thank you so much for your comment and for following! :D

    star-crossed smile

    ReplyDelete
  17. love that structured bag, its beautiful :)

    mallory
    whitwatwear

    ReplyDelete
  18. Me encanta el bolso y tu anillo!
    Oye, cómo que odias el martes? no no no! Recuerdas que me dijiste un día (cuando yo dije que odiaba los lunes) que había que ser positivas y ver lo positivo de cada día?¿ pues muy mal! jajaja.
    Un besazo <3

    ReplyDelete
  19. love the pictures, that bag is gorgeous!

    ReplyDelete
  20. i love your ring! So adorable!

    Good luck with writing your thesis/dissertation. These things ca really take a lot of time, i hope it gos well :-) xxx

    ReplyDelete
  21. i love your ring!! soo cute!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. que fotos maaas chulas madre mia!!! son geniales!!!

    www.styleinvintage.com

    ReplyDelete
  23. Que bolso tan precioso, me encanta!!=)

    ReplyDelete
  24. El anillo me encanta, y el bolso mas todavía, muy bonitas tus fotos!! Felicidades por tu blog.
    Por cierto! te invito a que te pases por mi blog, hay un sorteo de un vestido que seguro que te encanta, de Ladybug, venga animate!!
    www.pimpmymode.com
    Besitos

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...