Pages

Monday, March 14, 2011

I’m only happy when it rains


Yes, today was my first day of the intership and lucky me! because the rain started later.
Probably I’m one of the weirdest girls, because I love the rain. I took this picture last friday and Im loving the drops through the window :)
Are you a rain lover

Sí, hoy fue mi primer día de la pasantía y suerte para mi que la lluvia comenzó un poco más tarde!!
Probablemente soy una persona extraña, pero también amo la lluvia :) Esta foto la tomé el pasado viernes y me encanta ver las gotas a través de la ventana :)
¿Te gusta la lluvia?

18 comments:

  1. I too love the rain - it brings out my inner child!
    My Lyfe ; My Story

    ReplyDelete
  2. I love rain too!
    Thanks for following me. I am following you!
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. The photo is so awkward but so beautiful!
    Congrats & goodluck in & on your internship!

    Cute blog!!

    xoxo
    Jay

    make sure to
    check out my blog!!..

    [[ http://MODEMUSE.com ]]

    ReplyDelete
  4. people think i'm weird for liking rain too ;) we can be weird together hehe



    myblissisthisway.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Me encantan los días de lluvia!!! Pero me gusta cuando cae y yo estoy del otro lado con una taza de café bien calientito ;) jeje ahhhh y amo el olor a tierra mojada , me dan ganas de comerme la tierra!!! jaja
    Un beso!

    ReplyDelete
  6. Love this photo so perfect! xx Emily of EL Vintage

    ReplyDelete
  7. I also just love the rain!

    myheartstumbles.blogspot.com
    @myheartstumbles

    ReplyDelete
  8. A mmi lo que me gusta son saltar los charcos con mis botas de agua.

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  9. usually I love rain if I can stay home tasting an awesome hot chocolate cup!!! ;)
    beautiful pic !!

    ReplyDelete
  10. No eres extraña mi niña, a mi tambien me encanta ver llover a traves de la ventana y en verano correr descalza por mi jardín cuando llueve o sentarme y mojrme enterita ;).

    Kate

    ReplyDelete
  11. I love the rain! Good luck on your internship! :)

    http://samalamode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. i love rain to!!! its soo much for to just go running in the rain :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. i love the rain too! nothing like a rainy day! so peaceful! don't know why...

    sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  14. la foto es genial... transmite algo.. como paz.

    besote

    ReplyDelete
  15. Ay...te gusta la lluvia? NO WAY! jaja, yo la odio, y de hecho ahora mismo está lloviendo aquí! jajaja. La lluvia pone el pelo horrible, súper encrespado...y a veces no puedes llevar tacones ni siquiera! jajaja yo y mis manías!
    Besos <3

    ReplyDelete
  16. Hola Depa! Donde es tu pasantia?
    Hoy dia es el primer dia mas fresco... se siente el otoño que se acerca... es lo mismo por ahi?
    xoxo
    C.

    ReplyDelete
  17. Fanatica de la lluvia! nada mejor que verla caer desde la ventana con un café en la mano, espero que todo haya ido bien en tu internship! besos

    <3 Cess O.
    http://blog.cessoviedo.com

    ReplyDelete
  18. this picture is incredible! i always find it so hard to get a cool picture of rain!

    thestyle-child.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...