Pages

Saturday, March 5, 2011

Can’nt get you out of my head


Today, against all the bad news that I had this week, I went to buy my new closet, and the next week my lovely jewel will be in my bedroom. I’m trying to give to my room a new style to start this year full of energy (and light, because I will read lots)
See you :)

Hoy para tratar de ir contra todas las cosas negativas que sucedieron esta semana, me fui a comprar un nuevo armario, y durante los próximos días mi adorable “joya” estará en mi habitación. Estoy intentando darle a mi cuarto una remodelación y un nuevo estilo, a fin de empezar este año llena de energía (y luz obviamente, ya que tendré que leer demasiado)
Nos vemos!

33 comments:

  1. Ya nos contarás como queda tu cuarto. Llevas un bolso precioso!! Besitos

    ReplyDelete
  2. Love this look, and your blog! I'm following you now, I hope you follow me too!
    xx
    ilikeitfast.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi Deppa! I'm obssessed with your bag and those shoes are lovely! I'm trying to read more books too! xoxoxoo

    ReplyDelete
  4. love your shoes!! and such a cute ring!!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hola hola! Que emocion, definitivamente un armario nuevo traerá mucha energía nueva, quiero verlo!

    <3 Cess O.
    http://blog.cessoviedo.com

    ReplyDelete
  6. I love this bag and your shoes! Go the browns!

    http://opinionslave.blogspot.com x

    ReplyDelete
  7. amo tu bag y ring!! Que lindo!! De donde eres? Me encanta tu estilo y tu blog!!

    ♥♥Style-Roulette

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  8. Q maravillosos mocasiones!

    Kate

    ReplyDelete
  9. i just love ur outfit :)

    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/

    x

    ReplyDelete
  10. Nice outfit, I love your loafers, bag and ring!
    Lovely blog too, you have a new follower!

    xo
    F

    www.wearitwithflair.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. i love your cross body bag and loafers! i'd also like to re-do my room, infuse some energy into it! good luck with yours!

    thestyle-child.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Me encanta este look, sobre todo el bolso!
    Yo justo hoy me pasé el día cambiando mi cuarto, parece uno nuevo, y está más espacioso, parece más grande! jajaja.
    Un beso! <3

    ReplyDelete
  13. love your shoes! so chic and comfortable.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  14. Bonitas fotografías!

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  15. Love your outfit! Fabulous! :)
    Visit my blog and vote for which wallpaper I should use in my room... i can't decide, so I'm going to leave it up to my readers. :)
    xoxo, toppedoffwitharedhat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Thanks so much for the follow! I'm following back :)

    http://opinionslave.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. gorgeous outfit, i just love those shoes x

    ReplyDelete
  18. Cute ring , i really like it.
    And i love your shoes and your bag , you've got a amazing style.
    I'm really in love with your photos :)

    ReplyDelete
  19. estas preciosa, me han encantado los zapatos!

    y muchas gracias por felicitarme guapisima, eres un sol! espero que hayas pasado buen finde!

    besitos!

    ReplyDelete
  20. I'm trying to give my room a new style as well, its exciting! Fab outfit as well x

    ReplyDelete
  21. Éstos colores son la base de mi armario en verano, hay prendas nuevas y otras del verano pasado. Pero no solo me vestiré de blanco y beige, de hecho,este año también me apetece muchísimo colores vivos! Gracias por tus comentarios!mmmmuuaaa

    ReplyDelete
  22. Amazing outfit!
    Thanks for your sweet comment on my blog! <3

    ReplyDelete
  23. the last pic is really beautiful!!!!
    love your bag!
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. que monisimos los nauticos,de donde son?me encantan!

    www.styleinmadrid.com

    ReplyDelete
  25. ME ENCANTAN TUS ZAPATOS!! son geniales!

    besotes guapa!

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  26. I love this post,I'm a new follower!Hope you to follow me too!
    http://themissidea.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  27. cute shoes! that heart ring is adorable! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Love your shoes, they are the perfect tan leather!

    ReplyDelete
  29. me encanta sobre todo los zapatos!!

    ReplyDelete
  30. Ala!!! quedé prendada dde tus zapatos!! son perfectos.

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...