Pages

Sunday, March 13, 2011

And we walked along the river in the sun


Did you ever noticed how quickly is the earth moving? Oh gosh! it looks like if yesterday I was at school and playing with dolls, but some days ago I started my last year of the BA and tomorrow I’ll do my first day of internship (So nervous)
Did you ever notices how quickly the sun goes in the sunset? I did, and it’s amazing :)
*(Yes, I said “sun” but you know that is the earth rotation)
¿Alguna vez notaste lo rápido que se mueve la tierra? Horror! pareciera que recién fue ayer cuando jugaba a las muñecas e iba a diario a la escuela!! pero sin notarlo hace unos días empecé mi último año de estudios de pregrado y mañana haré mi primer día de pasantía (nerviosísima)
¿Has notado la rapidez con la que el sol se mueve al atardecer? Yo sí, y es increíble ;)
*(Sí, he dicho “sol” pero todos sabemos que la tierra es quien está rotando)

15 comments:

  1. Beautiful picture and yeah wow sometimes I get caught up in how fast life is passing me by. Its nice to see there's people out there who also notice the small things x

    myheartstumbles.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sí, realmente el tiempo pasa volando!! ¡Cuántas veces he querido yo parar el mundo!

    Bonitas fotos.

    Besos rojos ;-)

    ReplyDelete
  3. Mucha suerte mañana! Que nervios! ... pero lo harás increíble, el tiempo pasa volando lo importante es aprovecharlo lo mejor posible, besos!

    <3 Cess O.
    http://blog.cessoviedo.com

    ReplyDelete
  4. What a gorgeous photo!
    Good luck on your internship!
    Want to follow each other?
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. hi deppa, thanks for your comment! I follow you now!

    winterbag.blogspot

    ReplyDelete
  6. Qué foto tan bonita!!
    Besos,
    Sandra.

    ReplyDelete
  7. siempre me encantan tus comentarios, la foto es preciosa, la entrada tambien, me ha gustado mucho, muchos vesitos!

    ReplyDelete
  8. Que foto mas preciosa... y si, la vida pasa demasiado rápido.

    Kate

    ReplyDelete
  9. No, no me quité el maquillaje! jaja.
    Simplemente a veces me maquillo un poquito menos: base de maquillaje líquido, polvos, colorete y rimmel! jajaja.

    La foto que has puesto es preciosa!
    Besos <3

    ReplyDelete
  10. Love this pic!!!!
    I agree with you about spinning life!
    Good luck for your internship!
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. beautiful pic!! good luck on your first day at your internship! :) time does travel so quickly!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. i have a little surprise for you on my blog!
    have a nice day!
    xoxo
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...