Pages

Sunday, February 13, 2011

Only you know me


What are you going to do this Valentine’s day? Do you have any trick to get what you want? Or maybe your boyfriend is a genius and he always knows the perfect gift for you?
And of course that I know that some of my readers are single, so what are their plans? Let me know about it ;)
(Those are some pictures from my old magazines. It seems like those old womens always knew how to got what they wanted ;)
See you ♥

¿Qué vas a hacer este día de San Valentín? ¿tienes algún truco para obtener lo que quieres?, O mejor aún, tal vez tu novio es un genio y siempre consigue el regalo perfecto para ti?
Aunque obviamente se que algunos de mis lectores son solteros, así que ¿cuáles son sus planes?
(Estas imágenes son de mis revistas antiguas que ya les comenté, y al juzgar por los dibujos…al parecer las mujeres de antes siempre sabían cómo conseguir lo que querían ;)
Nos vemos! ♥

10 comments:

  1. Estan divinas esas imagenes vintage! Ahora salgo a cenar con mis papás por el 14, a celebrar el amor en familia, y mañana trabajar como todos los días, aunque me encantaría recibir alguna sorpresa! ... gracias por entrar a mi rifa, no importa de donde sean, feliz lo enviaré! xo

    http://blog.cessoviedo.com

    ReplyDelete
  2. Happy Valentine's Day!! Ideales las fotitos vintage, yo no celebro san valentin pero me encanta que sea un día romántico ;)

    MUAs

    ReplyDelete
  3. Ohhh las ilustraciones son divinas!

    Kate

    ReplyDelete
  4. Yo lo adelanté al sábado e hice una cenita romántica en casa.
    Besos,
    http://myfashiondreamworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Qué ilustraciones tan bonitas!!
    Besos,
    Sandra.

    ReplyDelete
  6. love these photos! and i always get the best gifts from my boyfriend! haha

    ReplyDelete
  7. Nada especial por el Dia. Acaso una buena comida con mi novio.

    fotos son muy bonitas

    ReplyDelete
  8. Lovely blog! What do you think about following each other?

    xx

    ReplyDelete
  9. Hi Deppa! Those vintage photos are so lovely to look at! Reminds me of how much I miss the old times! As you know, I'm single this year and I'm working! But after work, I'm going to the mall to buy some chocolates :-). What about you? Happy Valentine's Day! xoxoxoo

    ReplyDelete
  10. Your pics are so nice! I love it!
    I don't used to do anything in Valentine's day!!
    But I love my boy!
    Muuac!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...