Pages

Wednesday, February 2, 2011

Click, Pop. Click Pop.



Can you imagine that I have  femenine magazines from 1954, 1955?  They are full of nice information and is very funny to read how was the old woman in the past.
The most exiting thing is the publicity and also the fashion. Do you like the shoes? Maybe is time to go to the grandmother’s closet to check her clothe, Don’t you think?
See you :)

Puedes creer que tengo un gran número de revistas femeninas de años como 1954 y 1955? Están llenas de información divertidísima y es muy gracioso leer los artículos, y en general cómo se entretenía la mujer en el pasado.
Lo más divertido es la publicidad y obviamente la moda. ¿Te gustan los zapatos? Tal vez es tiempo de ir a revisar el armario de la abuela, ¿No lo crees?
Nos vemos :)

11 comments:

  1. Wow, I'd love to have a flip through that! Not sure if those shoes would be my style...but I'd still love to see them in real life!

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Me encantan este tipo de cosas, sin duda sería genial encontrar cosas de este tipo en el armario de la abuela, me gustan mucho los zapatos y los comentarios son totales, eso si que precios! jaja.

    Besines guapa

    ReplyDelete
  3. oh that is so cool!!! :D I wish I had old magazines like that, haha
    http://aclosetfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Reading old magazines and newspapers is so cool....gives insight into todays world of fashion and how its evolved:)

    Aesthetic Lounge

    ReplyDelete
  5. Wow, it must be so cool to have old magazines from a long time ago!! I find that some things are still relevant until now! xoxoxxoo

    ReplyDelete
  6. haha i would love to read this magazine!

    ReplyDelete
  7. Tienes un premio y un tag en mi blog para ti! Besitos <3

    ReplyDelete
  8. hehe wow everything was soo cheap!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. que bueno!!me encanta jiji,es super valioso*

    muaks charmediem*

    ReplyDelete
  10. guárdalas porque son una pasada!!!!!! ya nos irás escaneando más, no??? a mi es que me apasionan!!! muaks

    ReplyDelete
  11. the shoes are very pretty! i would even say that they look very modern =)

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...