Pages

Wednesday, January 5, 2011

You spin my head right round right round


Hello readers! How are you?
I have a new, I've got a (summer) job, and yeah is the most exiting thing because is a "part time" job and thats means "lot of free time" and "lots of money". I'm very happy because is so different from everything that I did before, but is great.
In this pictures I'm playing like a tornado, it was one of the funniest photoshoot, but sadly  at the end I was so confused that I walked like a drunk.
Do you like them?
I want to thanks to all your visits and comments, thank you thank you :)
See you!

Hola lectores, ¿cómo estan?
Les tengo una noticia: Obtuve un trabajo de verano, y sí !!es una cosa super emocionante porque además es un trabajo "part time" lo que significa dos cosas: Tiempo libre y dinero :). Además estoy muy feliz porque es algo muy distinto a todo lo que he hecho antes.
En las fotos estoy jugando a algo como un tornado y tuve que girar muchas veces, es increible lo dificil que es conseguir buenas fotos con tanto movimiento. Finalmente terminé muy mareada pero me divertí muchísimo.
¿qué opinas?

Agradezco todas sus visitas y comentarios!!
Nos vemos!!

13 comments:

  1. Please check my latest blog post, I nominated you for a stylish blogger award :)

    http://fashioncollective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. no problem! :)
    your blog is really cool
    i like your sense of style! very vintage feel!

    ReplyDelete
  3. OMG X 1000 que lindas sandalias :) ... son hermosas yo me compre unas parecidas pero en negro.. y si ¬¬ si habia en N° 40... jajaja cada dia mas famosa tu con tu blog eh? cuando te animaras a la seccion "El consejo de Anto" ??? jajajajaja
    nos vemos, un beso byebye

    ReplyDelete
  4. lovely skirt and bag!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  5. I love your skirt! They look so adorable! And your happy attitude is so contagious! xoxoxoo

    ReplyDelete
  6. jajaja!! me ha encantado la liberación tuya para escribir en español!! TE ENTIENDO PERFECTAMENTE JAJAJA!! :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  7. Me encanta tu falda, es súper mona, te sienta de lujo!

    Besos! <3

    ReplyDelete
  8. such a cute skirt!!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Great polka dot shorts! Love it. xo style, she wrote

    ReplyDelete
  10. What a really cute skirt.
    Keep it up with your blog and thanks for sharing!
    All the best
    Midnight Couture Girls

    ReplyDelete
  11. Me encantan tus sandalias!!! qué guapa en todos tus últimos post!!!

    Ah! y enhorabuena por el trabajo!!

    Un besote!!

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...