Pages

Monday, January 17, 2011

You know I'm here waiting for you




Hello readers! How was your monday? 
My day was very hard. First, I went to the university to investigate some stuff, and there I spent  lots of time, talking with some teachers and doing academinc things. Then I went to my cousin's house to cook her a delicious Lemon Pie (yes, I'm a good at cooking and it was delicious) :p
I didn't take pictures of myself, but I took a photograph of my bag and my notes. And I will upload my favourite picture from the last saturday "the statue and me" (yes, you already saw that outfit ; but I'm loving that simple mix of colors! )
See you!

Hola lectores, ¿cómo estuvo su día lunes?
Mi día fue muy acelerado. Tuve que pasar mucho tiempo en la universidad averiguando algunas cosas. Aunque lo bueno fue que luego me fui a casa de mi prima a cocinarle un delicioso (síiiii delicioso) Pie de limón :P (soy muy buena en eso y realmente me encanta)
Hoy no tuve tiempo de fotografiarme, así que simplemente tengo una foto que hice sobre mis papeles y anotaciones del día, y de paso subo mi foto favorita del pasado sábado (sesión que por cierto ya viste, y el outfit también, pero es que estoy enamorada de esa simple mezcla de colores, que aunque no lo creas jamás habia probado ;)

Nos vemos!

5 comments:

  1. Me encanta el bolso!!!!!

    Kate

    ReplyDelete
  2. love your bag and scarf!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  3. lovely bag....and I loooove lemon pie!! ;)

    ReplyDelete
  4. Bufff...yo estoy igual con las clases, y los exámenes, y buff...jajaja.

    Me encanta la camisa vaquea y el pañuelito rojo, todo junto, ya te lo dije creo <3

    Besos y buena semana, X.

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...