Pages

Tuesday, January 18, 2011

Love is in the air


This is the new bracelet that I bought the last saturday in my "express trip". I were crazy to get one like this and it was love at first sight! Now I'm a little crazy about the hearts, so I guess that you will see a lot of this kind of jewelry here ;)

See you!

Esta es la nueva pulsera (brazalete) que compré el pasado sábado en mi viaje express. La verdad es que estaba decidida y un tanto loca por tener uno de estos, y muy particularmente con detalles en corazones, así que comprenderás que fue amor a primera vista! Espero comprar más durante estos días, realmente creo que muy pronto verás más de ellos por acá ;)

Nos vemos!

12 comments:

  1. Noo me extraña q fuese amor a primera vista!

    Kate

    ReplyDelete
  2. I am in love with this post!!! something about the pictures of the writing with your bracelet just got me!! sooo I'm folowing!! I look forward to reading more of your post!!

    ReplyDelete
  3. I like it!! Very nice presentation! ;) Thanks for add me! :) Have a good day!

    http://roberta-withlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Es muy bonita... Me ha parecido muy original el post.
    Besos,
    Sandra.

    ReplyDelete
  5. I love anything that is made with hearts!! Beautiful bracelet!! xxooxxoo

    ReplyDelete
  6. that bracelet is sooo pretty!!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. The bracelet is so cute! :)
    Nice pictures too!

    ~I'm your new follower! :D

    xoxxoo
    nicoleechelberger.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ay qué fotos más bonitas!!
    Me encanta la pulsera, es preciosa! <3

    Por cierto, qué risas siempre con tus comentarios, me encantan!! jajaja.

    Besos, guapa <3

    ReplyDelete
  9. answer:thank you so much!!!


    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. tienes una letra preciosa!!!! me gusta tu nuevo brazalete! :)

    besos!!!

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...