Pages

Monday, January 24, 2011

I'll never forget you



Some days ago I found this earrings wich my mom bought me  when I was about 4 or 5 years old. I used to love them with all my heart, but they were always to big for me. I've been thinking to using them again, but maybe they are too childish don't you think? 
What do you think, Time of the revival and have an original detail? or time to storage for ever
♥ 
 
Hace algunos días encontré estos aros (pendientes) que mi madre me compró cuando tenía entre 4 o 5 años. La verdad es que los amaba y eran parte importante de mi joyero, pero lamentablemente siempre fueron muy grandes y pesados para mis pequeñas orejas. Ahora que los encontré he estado pensando en usarlos de nuevo, pero eso me haría lucir muy infantil ¿no crees?
¿qué opinas? tiempo de reutilizarlos y tener así un toque original? o tiempo de guardalos definitivamente?

14 comments:

  1. so precious...and I wouldn't right them off as childish...but if you wouldn't want to wear them as earrings maybe you could find away to make them into a necklace or backpack button idk...lovely pics

    ReplyDelete
  2. Que lindos!!! y que originales, son una monada!!! lindo comienzo de semana... besitos!

    ReplyDelete
  3. me eencantan esos pendientes, guardalos siempre, son ideales!

    besitos!

    ReplyDelete
  4. Qué suerte haberlos encontrado!!
    Besitos,
    Sandra.

    ReplyDelete
  5. son super graciosos!!!! una cucada!!!! muaks

    ReplyDelete
  6. They're so adorable! I think I'll probably do a little DIY and add a bit of stuff like feathers or chains :-) xoxoxoo

    ReplyDelete
  7. Son una cucada! Y q t parece reconvertirlos en broche?

    Kate

    ReplyDelete
  8. Awwwwww, these are so cute! I would wear them if i were you!

    ♥ kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. sooooo cute!!!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ME EN-CAN-TAN! Son preciositos!

    ReplyDelete
  11. Unos pendientes totalmente vintage!! Son preciosos, te obligo a usarlos de nuevo!! jaja.

    Qué tal la semana? Apenas tengo tiempo para pasarme por aquí, estoy entre libros todo el día, jaja.

    Un besito, guapa! <3

    ReplyDelete
  12. Pues a mis 48 añazos me los pondría sin pensar¡¡ Super-originales¡

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...