Pages

Tuesday, November 16, 2010

Little black dres

 
Hi readers!  Today was one of those days when you never know what to wear.

I bought this black dress one year ago, actually it was my first little black dress and when I don't know what to wear this is ALWAYS my salvation!
Today I wore this lovely black dress with my black leggins (can you see the zipper?) also my nude shoes and the headband made by me :) plus, my denim jacket with my spectacular yellow bag
(I think that my look was a little bit inspired by the 80', dont you think?)
Do you like it? Do you have your LBD?


Hola lectores! Hoy fue uno de esos días en los que nunca sabes qué usar.
Compré este vestido negro hace un año atrás, de hecho fue mi pimer vestido negro y cuando no se qué usar este SIEMPRE es mi salvación!
Hoy usé este adorable vestido negro con mis calzas (puedes ver la cremallera?) También mis zapatos color nude y el cintillo hecho por mi :) además, mi chaqueta de mezclilla con mi espectacular cartera amarilla. 
(Creo que mi look estuvo un poco inspirado en los 80's ¿no lo crees?)

¿Te gusta?, Tienes un vestido negro?

4 comments:

  1. I love it.

    "Black never goes wrong..." - dreamy princess wrote this at my blog.I strongly agree.

    You look lovely in black. Seeya!

    ReplyDelete
  2. que mna vas wapisima!! un look ideal, el vestido me encanta!!

    yo tengo alguno que otro, pero solo de fiesta.

    un besito!

    ReplyDelete
  3. OMG esta entrada merece un comentario mio! jajajaj te ves preciosa Carla realmente ese conjunto es hermoso! y la locación es muy bella... espero que estes bien, nos vemos cuidate byebye

    ReplyDelete
  4. love that lbd! you look absolutely gorgeous!!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...