Pages

Friday, November 12, 2010

Hello 22 years old

 

 

H-E-L-L-O 22 years!
Hi everyone! as I told you, today (11) was my birthday, a great day, full of delicous food, laugh and great moments. The worst? the weather... gosh! the sun was almost all the day hidden behind the clouds ¬¬
Thanks to all those people who wished me happy b-day :)
I wore my favourite new shoes (the esmerald ones), that black vintage dress, and some accesories in green and blue :)

Hola 22 años!
Hola a todos! Como les dije , today(11) fue mi cumpleaños. Un gran día lleno de comida deliciosa, risas y buenos momentos. Lo peor? el tiempo... Horror! el sol estuvo casi todo el día escondido trás las nubes ¬¬
Gracias a todas esas personas que me desearon feliz cumpleaños :)
Usé mis nuevos zapatos favoritos (los esmeralda), un vestido vintage negro, y algunas accesorios en azul y verde.

8 comments:

  1. Hi! and happy belated birthday!!

    Thank you for the sweet comment!
    I really love your dress!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. amazing blog, love the photos!



    http://wishmeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. love your blog! Amazing bag! And congrats!
    come follow me I will follow back!

    xx
    www.fashionrnbw.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hola Carlita :) bueno el atuendo esta muy lindo ... no se si para celebrar un cumpleaños pero esta muy lindo :) .... lo que mas amé fueron los zapatos estan hermosos!

    ReplyDelete
  5. Happy birthday!! I'm happy that you had a great birthday.

    ReplyDelete
  6. Following you! If you want you can participate at my TORY BURCH GIVEAWAY on my blog!

    http://timeless-is-more.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fabulosa! Siempre fabulosa carlu! :)
    Y adoro el color de tus zapatos..

    ReplyDelete
  8. Ante todo felicidades atrasadas!!!! espero que lo pasaras en grande!. Me gusta muchísimo tu blog, tienes estilazo.

    La camisa con el lazo... me ha enamorado.

    Muuua
    S

    ReplyDelete

Smile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...